תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
חיוב גבוהה ללא הצדק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנני משוייך לתוכנית משפחות לאחר נסיון כושל החלפת תוכניות עקב אי תיאום חויבתי במשך שלושה חודשים ברציפות ב 300ש"חכל חודש ב ממוצע ביתר עקב חריגה מתוכנית אינטרנט לאחר פניות רבות לשירות הלקוחות למזלי בחודש רביעי נפל "מזל " בחלקי של נציגה טיפה אינטלגנטית שהציעה פתרון של עוד עלות של 20 ש"ח שיפתור את החיובים הנוספים ... אז אני שואל כיצד יכול להיות שמצד אחד אני לא יכול לעבור תוכנית גבייה של חיובים חרגים נלקחים ממני פתרון של 20 ש"ח בחודש יכל לפתור את עניין של 900 ש"ח חיובים מיותרים במקביל בקו אחר של בני גם חויבתי ב350 ש"ח מיותרים אך הפעם בחריגה על שליחת הודעות אס אמ אס ללא כל התראה של הודעה או פנייה לחריגה וזאת עקב תקלה של החברה באינטרנט נאלץ הילד להשתמש בהודעות טקסט רגילות ולא בוואאטס אפ .
אז אני שואל למעלה מ12 שנה אני לקוח החברה ולאור התחרות בשוק אצל המתחרים והתוכניות בחוץ בעלות נמוכה הרבה יותר כל כך נשארתי עם חברת אורנג בגלל השירות ואיכות אך כנראה גם זה הגיעה לקיצו אני חייב לציין שפנייתי הינה לאחר עשרות שיחות עם שירות הלקחות בתקווה להגיע לפתרון משביע רצון של זיכוי אך זאת ללא כל הצלחה
ביזבוז זמן סוג הנזק :
זכוי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם. ביום 230413 שוחחתי עם גב' סכורי הוסברו לה פני הדברים. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה