תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור הצפון איזור:
NetVision (נטוויז'ן) שם בית העסק:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
גביית תשלומים שלא בצדק נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏17 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מאי 2012 ביקשתי להתנתק מחברת נטוויזן אך מאחר ומאוד קשה להתנתק מהחברה הזאת ולאחר דין ודברים עם נצגת שרות הלקוחות העבירה אותי לקשרי לקוחות הסברתי כי אני לא מעוניין בשירות שלהם יותר ,ומאחר ואי אפשר להתנתק מהם הנציגה הציעה לי הקפאת המנוי לשנה הסכמתי מאחר ואני כבר מחובר לחברת הוט ומקבל את השרות מהם. חודש לאחר מכן עברתי בנק אך החשבון הישן עדיין פעיל ועד עצם היום הזה עקב תשלומים שוטפים שירדו מהחשבון הישן ולכן אני לא עוקב אחרי התשלומים שיורדים באופן שוטף מאחר והתשלומים הם של בן משפחה, כשהיתה לי בעיה בחשבון פניתי לבנק ושאלתי לפשר העיניין ולהפתעתי חברת נטוויזן גבו כסף לאחר חודש מיום ההקפאה ועד עצם היום הזה ,כל חודש 73 שקלים לערך ,ומה גם שאפילו חשבונית אחת לא קיבלתי מאז,פניתי לחברה הסבירו לי כי אמרו לי שההקפאה היא לחודש ימים בלבד ואם אני לא יוצר קשר היא מופשרת אוטומטית למרות זאת הבלגתי וביקשתי שוב להתנתק מהשרות מאחר ואני לא מקבל כלל שרות מהם, להפתעתי הם הסכימו לנתק אותי וזה היה ב 2013\02\28 ומבחינתי הנושא סגור ואני לא מצפה לחיוב נוסף,אך להפתעתי ב 2013\03 אני שוב מחוייב הפעם בסכום יותר נמוך סך הכל 11.80 שח לדעתי זה במטרה שאני לא יעלה על הגביה כשפני כבר באמת בעצבים לחברת נטוויזן ענתה לי נציגה שכל מה שעיננין אותה זה 4 ספרות אחרונות של חשבון הבנק פשוט חוצפה לא הצלחתי להגיעה למנהל בסוף בלת בררה העברתי את 4 הספרות האחרונות של חשבון הבנק לנציגה ולטענתה זה חיוב יחסי של החודש אפילו שהיא יודעת שאני לא משתמש בשרותים שלהם אני שוקל לפנות לבית משפט ואחר ואין אפשרות אחרת להתמודד עם חברה שלא מעניין אותה הציבור אלה רק איך לגבות כסף וכמה שיותר אבקש את עזרתכם בנידון להחזר הכסף שגבו ממני ללא הצדקה
עוגמת נפש ועילבון סוג הנזק :
החזר כספי+פצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור שם ותפקיד:
שירות האינטרנט במינויו של מר מזרחי בוטל בתאריך ה-28.02.2013 לבקשתו. תגובה:
בשל העובדה כי מר מזרחי לא עשה שימוש בשירות מאז שסיכם עם חברתנו על הקפאת מינויו, חברתנו תזכה את מר מזרחי בגיו התשלומים שהתקבלו מיום סיום ההקפאה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה