תלונות גראס - חנות הנעלה לנשים

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור השפלה איזור:
גראס - חנות הנעלה לנשים שם בית העסק:
קניון רחובות בילו 2 כתובת:
נעליים פגומות ואי שביעות רצון. נושא התלונה:
הרשקוביץ עידית שם/כינוי:
‏יום שני ‏27 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
שמי עידית הרשקוביץ .בתאריך 9.4.13 רכשתי סנדל עקב בכרטיס אשראי
ברצוני לציין שהנעל ננעלה לראשונה בתאריך29.4.13 .בתאריך הנ"ל בזמן שאני נמצאת במקום עבודתי ,לפתע עף לחלוטין הגומי מהעקב (פלאק).בנוסף עלי לציין כי באותו היום הגומי (פלאק)של הנעל השניה גם הוא עף.
בתאריך זה חזרתי לחנות מכיוון שיום למחורת היה לי אירוע וביקשתי שיימצא לי פיתרון.בעודי בחנות פונה אלי עודד(המציג עצמו מנהל) בצורה מאוד מזלזת שם לי גומי חדש בנעליים.
ויום למוחרת בתאריך 30.4.13 שוב קרה אותו המקרה בשתי הנעליים.
ברצוני לציין כי אין דבר כזה "שמתי לךך עקב זמני".
במכתבי זה אני אציין כי קיבלתי יחס מאוד משפיל מצד עודד (מנהל).ברצוני לקבל החזר כספי ,אין אני מעוניינת לקבל סחורה אחרת.
אני בתור לקוחה מאוד נפגעתי מיחס זה.

אציין במכתבי זה כי ביקשתי לפנות לשירות הלקוחות של החנות.
בתאריך 30.4.13 התקשרתי לשירות הלקוחות בטלפון שמספרו
03-6030602 בשעה 14:18.נעניתי על ידי בחורה בשם סיגל מנהלת החשבונות.הבטיחה לי כי בני מנהל השירות לקחות יחזור אלי יום למוחרת בתאריך 1.5.13.
התקשרתי שוב בתאריך 1.5.13 ושוב נעניתי על ידי אותה בחורה בשם סיגל.
ושוב הביטחה שיחזרו אלי. ואף אחד לא חזר אלי.



אודה לטפולכם המהיר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ברצוני לקבל את החזר הכספי. פתרון נדרש :

גראס - חנות הנעלה לנשים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה הנמצאת בהליכי בדיקה ובסיום תשלח לחברה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה