תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בנקים וכרטיסי אשראי מגזר:
אזור הצפון איזור:
כ.א.ל (CAL) שם בית העסק:
הפסקת כרטיס ללא סיבה וללא התראה מראש!! נושא התלונה:
מזרחי זוהר שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב ,
אני מצרף לכם מכתב ששלחתי לחברת כאל - שהחליטה שהיא חוסמת לי את האשראי ללא שום הודעה /התראה מראש על כל -
לעולם מהיותי בגיל 16 לא חזר תשלום ושום דבר דרך הבנק -
להלן המכתב שנשלח

אם אתם חושבים שניתן לעזור לי משפטית בזה שמח שתחזרו אליי
0544990090
אני לא יכול למשוך כספים או לבצע עסקאות חוץ מסכום מצחיק של 200 שקל.


המכתב :
בוקר טוב לחברת כאל.
לפני כמה ימים רציתי למשוך כסף בעזרת הכרטיס אך לא הצלחתי למשוך חשבתי שיש בעיה בכספומט -אתמול בלילה ניסיתי למשוך כסף ושוב לא הייתה אופציה שהתקשרתי לשירות לקוחות אמרו לי שהכרטיס שלי חסום דרך הבקרה - בלי אגב להתקשר להודיע לי - היום בבוקר התקשרתי לברר מה קרה? האם עשיתי פשע? האם חזר תשלום ואני לא יודע ? ( משהו שלא קרה מאז גיל 16 לראשונה שפתחתי חשבון )
דיברתי עם נציגה בשם מיכל שאמרה שהוא חסום ויחזרו אלייך .
לא קיבלתי את התשובה לאחר מכן חזרה אליי "מנהלת" שלפי דעתי זאת הנציגה מצד ימין פשוט לקחה את האוזנייה ואמרה הכרטיס חסום אין מה לעשות,צריך לשלוח טפסים לשחרור וכל מיני דברים כאלה שאני לא מבין מה היא רוצה מחיי !!!
לאחר שניסיתי לשאול אותה מאיזה סיבה זה נחסם הרי חייבת להיות סיבה !!!! שוב קיבלתי תשובה זה בבדיקה בבקרה - כמובן שלא קיבלתי תשובה מפגרת זו וביקשתי לדבר עם מנהל - היא התחילה לצעוק שאין מנהל ואני לא מבין למה היא צועקת עליי?
לאחר ששוב ביקשתי מנהל אבל ביקשתי יפה כי פחדתי שתצעק שוב היא פשוט שמה אותי על המתנה ( שימו רדיו יותר נעים ) וחזרה אליי לאחר 2-3 דקות באסרטיביות ואמרה :"כרגע אנחנו מסיימים את השיחה ומנהל יחזור אלייך ביום ראשון"
ניסיתי שוב להסביר לה שאני כרגע רוצה תשובות וכרגע יחזירו לי את מסגרת האשראי - אך אני הלקוח והיא החברה הגדולה שוב צעקה ואמרה יחזרו אלייך אנחנו מסיימים את השיחה ופשוט ניתקה את הטלפון .
זה השירות הכל כך טוב שיש לכם .
זהו פרסומי הראשון למה שהיה היום עם החברה הנחמדה שלכם .
אשמח לתת לכם שירות אדיב ממני כי סיפור התחלתי זה בטח ימשך קרוב לשבועיים - והשירות שאני אתן זה להפיץ את הסיפור בכל כלי מדיה אפשרי .
בגלל שאני שולח לכם את ההודעה הזאת גם לפרטי שלכם ואולי מישהו שם יגדיל ראש אז בהודעה חוזרת אמסור את הפרטים ליצירת קשר.
תודה שבת שלום
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות בכתב ופיצוי כספי!!! פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה הנמצאת בהליכי בדיקה ובסיום תשלח לחברה
 
FaceBook
עד כמה לדעתך בטוח לקנות באינטרנט?
במידה רבה מאוד
במידה רבה
במידה מועטה
לא השפיע
נמנע
לחתונה