תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Yes (יס) שם בית העסק:
לילינבלום 1 חולון כתובת:
התייחסות לא הוגנת ושיקרית לחוזה שנחתם בינינו! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
בחודש דצמבר הצטרפתי למסלול שבו נכתב במפורש שהאינטרנט חינם לשנה (התשלום הוא אך ורק על התוכן הטלוויזיוני!)
באמצע חודש פברואר 06 ביקשתי להקפיא את המנוי שלי בחברת יס הכולל את התוכן הטלוויזיוני ותשתית אינטרנט במהירות 1.5 מגה נאמר לי שההקפאה תיהיה רק על התוכן (ולא על האינטרנט) ולפיכך גם בזמן ההקפאה עליי לשלם על תשתית האינטרנט (מחיר מחירון כפי שבזק לוקחת- 60 ש"ח בערך).
בתחילת חודש אפריל פניתי לחברת יס וטענתי שאם אני חתום על מסלול שבו עלי לשלם רק על התוכן והאינטרנט בחינם (כתוב במפורש!) אז איך יתכן שבמצב הקפאה אני לא מזוכה על כל הסכום ופתאום עליי לשלם גם על האינטרנט?!
הוסבר לי שחברת יס כבר העבירה כסף לתשתית שלי (שכביכול בחינם ע"פ החוזה) ובזמן הקפאה עליי להמשיך לשלם על התשתית! (שיא החוצפה שעלי לשלם מחיר מחירון! קצת הגינות! הרי ברור שזה לא הסכום שעובר לחברת בזק) הסברתי לנציגה שוב ושוב שמבחינתי (ע"פ החוזה כמובן) האינטרנט בחינם וכל הסכום שאני מעביר להם משולם על התוכן וזה ממש לא מענין אותי העסקים שלהם עם חברות שירות אחרות וכמה כסף הם מעבירים להם וכו'.
לא יתכן שחברה חותמת איתי על חוזה שבו כתוב מפורשות את פרטי המסלול וברגע שלא נוח לה היא עושה פירושים נבובים מעליבים ולא הגונים כלפי קהל לקוחותיה.זאת פשוט תרמית!הלקוחות לא טיפשים!מספיק עם זה!
תודה מראש על הטיפול
כספי סוג הנזק :
החזר כספי על הכסף שנגבה ממני בגין תשתית האינטרנט ב פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
קיבלנו בתודה את פנייתך בעניינו של מר צח אלי בעניין תשלום לחברתנו במהלך הקפאה. תגובה:
ראשית אציין כי חברת yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן. חברתנו משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד. בהתאם לרשומות חברתנו, ביום 07.12.05 הצטרף מר צח לשירותי חברת yes בתנאי מבצע הכרות ייחודי ללקוחות חדשים, להלן *GE8, באמצעות נציג המכירה של חברתנו. המבצע *GE8 מזכה את מר צח במסלול צפייה חדש וייחודי הכולל את חבילת הבסיס במחירה כפי שיקבע מעת לעת במחירון החברה, אחד ממסלולי Choiceו- 2 חבילות סיגמנטליות, תמורת דמי מנוי בעלות חודשית מופחתת בסך 219 ₪* לחודש. כמו כן במסגרת מבצע זה הוענק למר אלי חיבור לאינטרנט המהיר בתשתית ADSL (ללא הספק) במהירות הורדה של עד 1.5MB, ללא תשלום נוסף. מהאמור לעיל, בעת חתימת המנוי על נספח המבצע הוא מקבל על עצמו התחייבותו לעמוד בהסכם המבצע על כל תנאיו. הריני להפנותך לסעיף המופיע בסיום נספח המבצע בסמוך לחתימתו, האומר בזו הלשון: "ידוע לי כי yes תהיה מחויבת אך ורק לתנאים המופעים מפורשות בתנאי המבצע ו/או בהסכם ההתקשרות, וכל הבטחה (ו/או שינוי) אשר ניתנה בכתב יד ו/או בעל פה ואינה מופיעה בתנאי המבצע ו/או בהסכם ההתקשרות אין בה כדי לחייב את החברה." בכפוף לנספח המבצע סעיף 1. יא' צוין מפורשות כי לא ניתן יהיה להפסיק זמנית את שירותי האינטרנט, קרי לא ניתן לבצע הקפאה. מבדיקת רשומות החברה עולה כי ביום התקבלה פנייה במוקד שרות הלקוחות ממר אלי או מי מטעמו בבקשה לבצע הקפאת שירותים. לפיכך עודכן כי ניתן לבצע הקפאה לשירותי התוכן בלבד, וכי במהלך תקופה זו יידרש לתשלום שכירות חודשית בסך 15 ₪ בגין כל ממיר שברשותו. היות ובמסגרת המבצע הוענקו לו 2 ממירים, נדרש לתשלום בסך 30 ₪ לכל חודש עבור שני הממירים. לצורך ביצוע הקפאת השירותים נשלח למר אלי טופס הקפאה המפרט את תנאיו כפי שצוינו לעיל, אשר עליו חתם. לפיכך בוצעה הקפאת שירותים החל מיום 13.02.06 ועד ליום 13.03.06. לאור האמור לעיל לא נדרש מר אלי לתשלום בגין תשתית האינטרנט, אשר כאמור הוענקה לו כהטבה וללא תשלום. אבקש לנצל מעמד זה להעברת התנצלותנו הכנה למר אלי, במידה וחלה אי הבנה בהעברת או קבלת המידע המקיף על תהליך ההקפאה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה