תלונות סופר בוס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה סופר בוסשעות פתיחה סופר בוס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור השפלה איזור:
סופר בוס שם בית העסק:
לוד כתובת:
איחורים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני תושבת לוד, נוהגת לנסוע בכל יום בקו מס' 2.
הקו באופן קבוע מאחר או שלא מגיע. ברצוני לציין כי חיכתי לאוטובוס בדיוק בזמן, והאוטובוס לא הגיע. משחשבתי שאולי שינו את שעות האוטובוס פניתי למוקד השירות ושם אימתו את השעה שחשבתי.
המשכתי לחכות והגיע האוטובוס הבא אחריו, ושאלתי אותו מה קורה לאוטובוס הקודם פנה אליי בזלזול ואמר שאינו יודע שאני ישאל במוקד השירות.
לא רק שיש תדירות נמוכה יחסית של האוטובוס הזה, הוא גם מאחר ב-10 דקות לפחות בכל פעם.
התלונה הזו מגיע מעוד הרבה נוסעים מאוכזבים שלכם.
אודה להתייחסותכם בהקדם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
עמידה בזמנים ותדירות גבוה יותר של שירות האוטובוס ה פתרון נדרש :

סופר בוס שירות לקוחות

, תגובה:
חן - שרות לקוחות שם ותפקיד:
נשמח לענות באופן ייסודי לתלונה של הגב' מגן שלומית באם ייצויינו פרטי תלונה מדוייקים, ונשמח לענות לגב' בכל עת בטלפון שמספרו 08-9205005 או בכתובת - ת.ד. 3080 קריית הממשלה רמלה מיקוד 72100. תגובה:
אם יסופקו פרטים מדוייקים נשמח לענות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה