תיאור הבעיה:
שלום,
נתקלתי בשני מיקרים שבהם החברה מתכחשת להבטחות איש המכירות שלה:
1. כשאיש המכירות (מאור שמו) מכר לי את המבצע של יס הוא אמר לי שזה כולל חבילת בסיס + 3 חבילות לבחירתי + תשתית אינטרנט וזאת במחיר של 209 שקל. החבילות שבחרתי היו ספורט, מדע ובידור, וכך גם סימן בחוזה עליו חתמתי. כאשר בדקתי את חיוב כרטיס האשראי בחשבון (לא, הם לא שולחים חשבונית עם פירוט חשבון) ראיתי שהחיוב גבוה יותר מ 209 שקל, כשהתקשרתי לברר למה, נאמר לי שבגלל שבחרתי בחבילת הספורט אז חבילת המדע לא כלולה במבצע ועליה אני משלם עוד 15 שקל ובשום פנים לא מוכנים לזכות אותי עבור סכום זה ששילמתי בהונאה.
אם איש המכירות לא היה משקר ומעלים ממני את המידע הזה (למרות ששאלתי אותו כמה פעמים לוודא שאין חיוב נסתר) אז לא הייתי עובר בכלל
ל YES או שהייתי מוותר על החבילה הזו מראש.
בגלל שזה לא המקרה הראשון שהחברה שיקרה (ראה תלונה קודמת מספר 6857) אני כבר לא מאמין להם ואפילו חושב שאיש המכירות לא שיקר מיוזמתו אלא מימש את המדיניות של חברת YES להעלים מידע בתקווה שהלקוח התמים לא ישים לב ובכך ירוויחו עליו עוד כמה שקלים,דבר שהוא חמור מאוד.
2. כאשר איש המכירות מכר לנו את החיבור ל YES ידענו שאנחנו מתכוונים לעבור דירה ושיתכן ותהייה לנו תקופת מעבר של כמה חודשים אצל ההורים במהלך שנת ההתחייבות ולכן שאלנו אותו מפורשות מה קורה עם אפשרות הקפאת המנוי, תשובתו הייתה חד משמעית ואמרה שניתן להקפיא את המנוי אפילו עד שנתיים, מסיבה זו ביקשנו להתחבר. כעת כשאנחנו באמת עוברים דירה וביקשנו להקפיא את המנוי לכמה חודשים עד שניכנס לדירה החדשה נענתי שזמן ההקפאה המקסימלי הוא 3 חודשים וזה לא יתכן שהובטחו לי שנתיים, אבל בגלל "הרצון הטוב" שלהם הם עושים לי הנחה של 50% בקנס הניתוק, כלומר קודם שולחים את איש המכירות לשקר ואחרי שהלקוח בידיים שלהם הם כאילו "הולכים לקראתו" ונותנים לו הנחה על משהו שאמרו לו בעת החיזור אחריו שהוא לא צריך לשלם.
* לחברת YES - האמת היא שכבר נמאס לי ממכם, האמינות שלכם ממש לא משהו ואני כבר לא יודע לאיזה עוד "הפתעות" שליליות לצפות מכם, לכן אני מבקש זיכוי על החיובים המיותרים ואפשרות להתנתק ללא קנס ובכך לסיים איתכם את הסיפור העגום מבחינתי שכלל מסכת שקרים ומצידכם מההתחלה ולכל אורך הדרך.
אני עושה זאת בצער כי התוכן ואיכות השידורים שלכם באמת טובים וחבל שאתם מקלקלים את היתרון היחסי הזה שלכם בשליחת אנשי המכירות שלכם למסור מידע והבטחות שקריות העיקר לחבר לקוחות.
|