תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בנקים וכרטיסי אשראי מגזר:
אזור תל אביב איזור:
ישראכרד (Isracard) שם בית העסק:
החזר כסף מעסקה שלא בוצעה נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏מאי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מאי בוצעו בכרטיס האשראי שברשותי 5 רכישות שלא אני ביצעתי, אני מתגוררת באילת מחודש מרץ השנה, הרכישות בוצעו בת"א בתחנת דלק אלון ובבת-ים במכולת דוד. הכרטיס נמצא ברשותי (אצלי בארנק), זהו חשבון שאינני משתמשת בו בחודש דצמבר 2004.
את הכסף מהרכישות בדלק אלון קיבלתי חזרה לאחר מס' טלפונים ופניות כחודש לאחר החיוב אולי קצת יותר, אך מכולת דוד לא חזר הכסף עד ליום זה, ישראכרט טוענת עד היום כי מכיוון שהכרטיס עבר במקום זה בטיפול של הביטחון ...
אני הצהרתי כי החתימה אינה חתימתי וכי הטלפון שמצויין על הספח אינו מוכר לי ולא היה שלי לעולם, ועד היום הכסף איננו, ביצעתי כ-10 שיחות לפחות עם מוקד השרות של החברה והמענה התמידי - "זה לוקח זמן".
אז ככה, זה לא מעניין אותי שהכרטיס עבר במקום, זה לא מעניין אותי שיש לכם בעיות, עברה כבר כמעט חצי שנה מתאריך הרכישה, ואני רוצה את הכסף בחזרה, את הבקידות שלכם ואת הבעיות שלכם תפתרו בעצמכם לבד ולא על גב הלקוח, אלפי שקלים אתם מקבלים מהלקוחות וכשמגיע הזמן לקבל שרות, אז אין עם מי לדבר. תתביישו לכם.
עגמת נפש, סוג הנזק :
החזר כסף במיידי פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה