בנקים וכרטיסי אשראי |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
בנק לאומי |
שם בית העסק: |
כיכר רבין |
כתובת: |
אי מענה לטלפון ,ניתוקי שיחה חוזרים ו"טירטור" דרך מערכת ניתוב שיחות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 20 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
במשך יותר משעה אני מנסה להשיג פקיד שירות בסניף הבנק שלי. אין כל אפשרות לדבר עם אף אחד מאחר ומערכת ניתוב-שיחות של הבנק "מטרטרת" אותי בלך ושוב ללא שום אפשרות להגיע ולדבר עם נותן שרות.
בנוסף לכך-אני שולחת להם פקסים בכדי שיתקשרו אלי- ללא שוב תגובה מצידם.
|
בזבוז זמן, עיקוב סידורים לקראת נסיעה לחו'ל, עוגמת |
סוג הנזק : |
שמישהו ירים שם את הטלפון הארור ויענה !!!!! כמה פשו |
פתרון נדרש : |