תלונות מרדנית

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשבים מגזר:
אזור השרון איזור:
מרדנית שם בית העסק:
התחמקות ממימוש אחריות למעבד אינטל נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏15 ‏מרץ ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
1. להלן פרטי המקרה והשתלשלות הארועים:
א. בתאריך 15 למרץ 2005 הבאתי לתיקון בסניף רעננה של חברת מרדנית את המחשב האישי שלי שנרכש אצלכם ב-10 ליולי 2003 (מספר הזמנה 9/565, מספר חשבונית 9/3064) עקב בעיה במעבד - בחודש שקדם לבעיה המחשב הודיע לי תדירות על חום גבוה באזור המעבד והיה נכבה אקראית עד שחדל לעבוד לגמרי.
ב. כיומיים לאחר מכן ייצר עימי קשר טכנאי בשם תומר שהודיע לי שלמעבד ישנו נזק פיזי.
ג. המעבד נשלח על ידי תומר ליבואן להחלפה אך הוחזר מכיוון שהאחריות אינה מכסה נזקים פיזיים.
ד. משיחתי עם תומר, הבנתי שנזק פיזי לא יכול להיגרם למעבד אלא אם כן הוא מוצא מן התושבת שלו.
ה. ברצוני לציין כי המעבד לא פורק לא על ידי ולא על ידי טכנאי אחר, מן הסיבה הפשוטה שיש לי אחריות עליו ואין לי שום סיבה לגעת בו – כך שהנזק לא יכול היה לקרות אצלי.
ו. כמו כן, נאמר לי על ידי תומר שהספק של המחשב שלי תקול, ויש צורך להחליפו – מבדיקה שערכתי עם טכנאי מחשבים הובהר לי שספק תקול יכול בהסתברות גבוהה לגרום לבעיית חום במעבד – מה שמחזק את טענתי, שהמעבד נשרף\התקלקל עקב בעיות חום.
ז. מכל הסיבות הנ"ל המסקנה המתבקשת היא שהנזק למעבד נגרם בזמן שהמחשב היה אצל חברת מרדנית.
ח. כאמור, המעבד לא הוחלף והמחשב הוחזר לי בתאריך 25 למרץ 2005 במצב בו שמתי אותו בחברה, לבד מן הספק שקניתי.
ט. תומר הפנה אותי אל דרורית שלמיטב הבנתי מנהלת את מחלקת פניות הלקוחות בחברה.
י. בתאריך 27 למרץ 2005 פניתי אל דרורית והיא אמרה כי תבדוק את פרטי המקרה ותחזיר לי תשובה, מכיוון שלא קיבלתי תשובה פניתי אליה שוב לאחר יומיים והיא אמרה שוב שתחזור אליי, לאחר שלא חזרה אליי שוב, התקשרתי אליה כשבוע לאחר מכן והיא אמרה שבדקה את הנושא ואין אפשרות להחליף את המעבד.
ביקשתי לדבר עם הממונה עליה והיא אמרה שאדם בשם מוטי יחזור אליי ביומיים הקרובים – מה שלא קרה.
2. לאור כל השתלשלות האירועים הנ"ל, ומכיוון שהנזק הפיזי למעבד יכול היה להיגרם רק על ידי הטכנאי של חברת מרדנית, אני מבקש כי יחליפו את המעבד התקול.
3. במידה ונדרשים פרטים נוספים ניתן ליצור עימי קשר בטלפונים שלעיל.
כספי סוג הנזק :
מימוש האחריות - החלפת הרכיב פתרון נדרש :

מרדנית שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה