קניות |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
דיוטי פרי |
שם בית העסק: |
אי קבלת שירות עבור מכשיר חשמלי שנקנה בדיוטי פרי |
נושא התלונה: |
יום שני 05 ספטמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב 5.9.05 רכשתי DVD מקליט בסאקאל דיוטי פרי. בבית לא הצלחנו לחברו, והופניתי ע"י שירות הלקוחות של סאקאל למעבדת שירות, שם עדכנו את התוכנה, עכשיו ניתן רק לצפות אך לא להקליט. לאחר עדכון התוכנה ניסינו לחברו לטלויזיה כך שניתן יהיה להקליט אך זה לא עובד, פניתי למוקד שירות של סאקאל, ולא ענו לי, שלחתי פקס, ולא חזרו אלי, במעבדה אמרו שצריך להזמין טכנאי (בתשלום) כדי לחבר את המכשיר, וגם אם יתברר שהמכשיר אינו תקין, אצטרך להביאו למעבדה לתיקון, וכמובן שאצטרך לשלם גם לטכנאי שבא אלי הביתה.
עברו כמעט חדשיים מיום הרכישה, ועדיין לא הצלחתי להשתמש במכשיר כראוי, במוקד השירות של סאקאל דיוטי פרי, לא עונים, ולא חזרו אלי גם כששלחתי פקס אליהם. ומעבדת השירות מטפלת רק בתיקונים במסגרת האחריות .
|
כספי |
סוג הנזק : |
שסאקאל ישלחו טכנאי לדיקת המכשיר וחיבורו , במידה וא |
פתרון נדרש : |
|
|