תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור השרון איזור:
רכבת ישראל שם בית העסק:
מחלקת פניות הציבור של רכבת ישראל ואי טיפולה בפניות הציבור. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
מחלקת פניות הציבור של רכבת ישראל, אשר בראשה עומד יריב אגמון אינה מטפלת כיאות בפניות הציבור של מספר רב של אנשים טובים, אשר יש להם הערות והארות ענייניות ואני אספר את העניין שלי:
התקשרתי למחלת הפניות וסיפרתי להם על הבעיות בתחנת הרכבת "נורדאו" של כפר סבא והוד השרון. הבעיה היא שלעתים הרכבת האחרונה לתחנה מאחרת ולכן הנוסעים שחשבו של נסיעה בקו 2 של "אגד" יכולים לשכוח מנסיעה זו. ביקשתי ממלקת הפניות של רכבת ישראל, שבתחנה בכפר סבא יודאו שאכן האוטובוס ימתין לרכבת, גם כאשר יש איחור. בנוסף, הרכבת האחרונה היא רכבת מלאה וביקשתי שישקלו הוספת רכבת ואף רכבות נוספות. במחלקת הפניות אמרו לי לכתוב מכתב בדואר האלקטרוני. כתבתי להם מכתב ועוברים שבועיים ואנני מקבל תגובה. התקשרתי אליהם והם אמרו שהנושא מטופל ושיתקשרו אליי יותר מאוחר. עבר עוד שבוע והתקשרתי מחדש להזכיר להם שלא התקשרו אליי והבטיחו שהתקשרו מחדש. ככה מדי כל שבועיים התקשרתי אליהם וחוזר חלילה.
המסקנה היא שמחלקת הפניות מזלזלת בקהל לקוחותיה. מאז, מיותר לציין שלא נוספו רכבות ולעתים קרובות האוטובוסים 'בורחים' מהתחנה גם כאשר הרכבת מגיעה בזמן, בגלל ניגוד אינטרסים, ככל הנראה, של אגד לספק בד בבד שירות אוטובוסים בינעירוני מכפר סבא לתל אביב וקווי קישור פנימיים המתואמים עם הרכבת.

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה