תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
ישראייר שם בית העסק:
שירות העברות לקוי בברצלונה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
טסנו לברצלונה והתארחנו במלון ארגון. אנשי הקשר של החברה, שהיו אמורים להודיע לנו מתי יבוא האוטובוס לאסוף אותנו, תלו שלט שהאיסוף יתבצע בשעה 22:30.
משעה 21:00 ישבנו בלובי הפנימי של המלון וחיכינו. בשעה 22:15 יצאנו לדלת המלון הראשית ובמקרה פגשנו ישראלים, שטסו עם חברה אחרת, שאמרו לנו שהאוטובוס הגיע עשר דקות קודם ונסע בלעדינו. ניסינו לתפוס את הנציג ואחרי הרבה זמן הצלחנו, אבל הוא בכלל לא ידע מה קורה. ברגע האחרון הציעו הישראלים, שההסעה שלהם הגיעה בדיוק, שנעלה עלה גם אנחנו. עשינו זאת, אחרי שהצלחנו לשכנע את הנציגה שלהם. אם היינו יוצאים בזמן שצויין, הישראלים הללו כבר לא היו שם, ואנחנו היינו מחכים ומחכים, ואולי אפילו מפספסים את הטיסה לישראל, מכיוון שבשלט נאמר שיתכנו איחורים, וודאי שלא היינו מעלים בדעתנו שההסעה הגיעה חצי שעה מוקדם מהצפוי... כך הסתיימה לה חופשה נחמדה במתח ועצבים. נהדר!
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול בתפקוד הנציגים + פיצוי. פתרון נדרש :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה