יחס מזלזל בתגובה לבקשת טיפול בנעליים |
נושא התלונה: |
יום רביעי 11 ינואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
קניון מלחה, יושלים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום 11.1.2006 פניתי לסניף סקצ'רס בקניון מלחה, בו קניתי נעלי-ספורט(דגם 11126) לבתי, כחדש וחצי קודם לכן. שתי הנעליים נפתחו בחיבור בין הנעל לסוליה. בעל החנות התנער לחלוטין מכל אחריות, אך הסכים להעביר אותם לחברת skechers.
בחברה יצרתי קשר עם ארי - משרות לקוחות בטל' 03-6505328. לאחר בדיקותיו, טען ארי שיש להניח שהיה שימוש לא סביר בנעליים, כגון גזירה או כביסה במכונה.
הצהרתי לפניו, שלא היה שום דבר כזה, והבת, בחורה בת 18, נהגה בהם שימוש רגיל לחלוטין, וזאת התוצאה. הוא הבטיח לבדוק זאת שוב ולחזור אלי מיידית.
כל פניותי אליו מאז נענות בזלזול, בטענה שהוא בהפסקה ויחזור אלי.
עד היום לא חזרו אלי לא הנעליים ולא ארי משירות הלקוחות.
אודה מאד אם תעזרו לי בעניין זה.
תודה
איילה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|