פרטי התלונה

תלונות Skechers

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל בתגובה לבקשת טיפול בנעליים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה, יושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 11.1.2006 פניתי לסניף סקצ'רס בקניון מלחה, בו קניתי נעלי-ספורט(דגם 11126) לבתי, כחדש וחצי קודם לכן. שתי הנעליים נפתחו בחיבור בין הנעל לסוליה. בעל החנות התנער לחלוטין מכל אחריות, אך הסכים להעביר אותם לחברת skechers.
בחברה יצרתי קשר עם ארי - משרות לקוחות בטל' 03-6505328. לאחר בדיקותיו, טען ארי שיש להניח שהיה שימוש לא סביר בנעליים, כגון גזירה או כביסה במכונה.
הצהרתי לפניו, שלא היה שום דבר כזה, והבת, בחורה בת 18, נהגה בהם שימוש רגיל לחלוטין, וזאת התוצאה. הוא הבטיח לבדוק זאת שוב ולחזור אלי מיידית.
כל פניותי אליו מאז נענות בזלזול, בטענה שהוא בהפסקה ויחזור אלי.
עד היום לא חזרו אלי לא הנעליים ולא ארי משירות הלקוחות.
אודה מאד אם תעזרו לי בעניין זה.
תודה
איילה.
כספי סוג הנזק :

Skechers שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל מחלקת שירות לקוחו שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה אלינו וקיבלה את השירות הטוב ביותר שקיים בארץ.
התלונה שבאתר התפרסמה ארבעה חודשים לאחר שהלקוחה פוצתה.
תגובה:
הלקוחה קיבלה פיצויי מלא!!! פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה