פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחה שהופרה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
כשעשיתי כרטיס חבר בפוקס, בסניף רחובות (בקניון), ניתנה לי הטבת 30% הנחה בחודש יום ההולדת, תוך שהמוכרות דוחקות בי לנקוב חודש כלשהו כי "הרי תוכלי להתקשר לשירות לקוחות ולשנות בכל עת".
בחרתי את חודש ספטמבר, אלא שבבואי לנצל את ההטבה (בקניה של למעלה מ 600 ש"ח) המוכרת שכנעה שלא כדאי לנצל את ההטבה, אלא את המבצע- קני ב500 ומעלה ושלמי 350, ואת ההטבה של ה 30% "תדחי בשירות לקוחות" לחודש אחר (הבטחה בפעם השניה!).
כשהתקשרתי לשרות הלקוחות הנכבד לבקש שינוי חודש להטבה, נאמר לי שלא ניתן לשנות. לא עזרו הסבריי שכך הובטח לי בחנות. האריכו לי את ההטבה עד לאמצע אוקטובר, אבל אני את הקניה הגדולה לעונה כבר עשיתי, ורציתי לשנות את ההטבה לדצמבר או לאפריל!!!.
חבל שבחנויות מפזרים הבטחות שקריות ולא מסונכרנות עם ההנהלה, ועוד יותר חבל שבשרות הלקוחות לא באו לקראתי כשכבר קיבלתי הבטחות!
הדבר בהחלט גורם לי לשקול את קניותיי הבאות, ואף להדיר את רגליי מהרשת (ואני לקוחה מצויינת שקונה בד"כ בסכומים נאים!!)
פשוט עוגמת נפש!
כספי סוג הנזק :
פיצוי ודחיית הטבת 30% הנחה בחודש יומולדת לחודש דצמבר פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
לצערינו לא ניתן לשנות את תאריך הלידה
עם זאת , החל ממחר (16.10.09) ינתנו ללקוח 10 ימים נוספים לניצול ההטבה
תגובה:
לפנים משורת הדין 10 ימים נוספים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה