הבטחה שהופרה |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
כשעשיתי כרטיס חבר בפוקס, בסניף רחובות (בקניון), ניתנה לי הטבת 30% הנחה בחודש יום ההולדת, תוך שהמוכרות דוחקות בי לנקוב חודש כלשהו כי "הרי תוכלי להתקשר לשירות לקוחות ולשנות בכל עת".
בחרתי את חודש ספטמבר, אלא שבבואי לנצל את ההטבה (בקניה של למעלה מ 600 ש"ח) המוכרת שכנעה שלא כדאי לנצל את ההטבה, אלא את המבצע- קני ב500 ומעלה ושלמי 350, ואת ההטבה של ה 30% "תדחי בשירות לקוחות" לחודש אחר (הבטחה בפעם השניה!).
כשהתקשרתי לשרות הלקוחות הנכבד לבקש שינוי חודש להטבה, נאמר לי שלא ניתן לשנות. לא עזרו הסבריי שכך הובטח לי בחנות. האריכו לי את ההטבה עד לאמצע אוקטובר, אבל אני את הקניה הגדולה לעונה כבר עשיתי, ורציתי לשנות את ההטבה לדצמבר או לאפריל!!!.
חבל שבחנויות מפזרים הבטחות שקריות ולא מסונכרנות עם ההנהלה, ועוד יותר חבל שבשרות הלקוחות לא באו לקראתי כשכבר קיבלתי הבטחות!
הדבר בהחלט גורם לי לשקול את קניותיי הבאות, ואף להדיר את רגליי מהרשת (ואני לקוחה מצויינת שקונה בד"כ בסכומים נאים!!)
פשוט עוגמת נפש!
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי ודחיית הטבת 30% הנחה בחודש יומולדת לחודש דצמבר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|