שירות מזעזע ללקוחות |
נושא התלונה: |
יום שלישי 16 מרץ 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הלכתי לקנות מתנות לפוקס, החנות הייתה די ריקה והגעתי לקופה, שם עמדו הרבה אנשים וחיכו בתור, בחור בשם אופיר עבד בקופה ובקשתי לפתוח קופה שנייה, הוא אמר שאין קופה שנייה, אחת הלקוחות טענה שהוא לא החזיר לה עודף נכון והא ביטל את הטענה שלה על הסף, היא התעקשה והוא ספר את כל הקופה וגילה שבאמת היה חייב לה כסף, אפילו לא התנצל, בזמן שספר את הקופה הוא קרא לעוד בחורה שתפתח קופה שנייה (פתאום יש אפשרות לפתוח עוד קופה), עדיין זה הלך מאוד לאט וכשהגעתי לבחור הסברתי לו שניתן היה לפתוח מההתחלה את שתי הקופות כי עמדתי בתור קרוב ל40 דקות וזה לא סביר, הוא אמר שיש לו את השיקולים שלו ושהוא לא מתכוון להתווכח איתי, אמרתי לו שהוא אטום לצרכים של הלקוח והוא אמר שאשמור על הפה שלי (כנראה חשב שהתכוונתי שהוא אטום או משהו אחר) לא מובן לי למה הרבה לקוחות צריכים לסבול ממוכר אחד כזה? לקח לי קרוב לשעה לקנות בחנות, בזבזתי המון זמן וקיבלתי שירות ממש לקוי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שיפור השירות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|