פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אפליה נושא התלונה:
צצאשוילי סיון שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏29 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
המשביר לצרכן קניון הנגב באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני ובת זוגתי נכסנו למשביר על מנת לרכוש בשמים כהרגלנו. לבת זוגתי כרטיס מועדון של החברה. כאשר ניגשנו לקופה לשלם בכרטיס האשראי שלי הקופאית לא נענתה לבקשת התשלום ואמרה שרק בני זוג יכולים להשתמש בכרטיס המועדון. הסברנו לה שאנחנו בנות זוג אבל היא המשיכה להתעקש שזאת לא מדיניות החברה. לצידנו עמדו גבר ואישה , שכשאשר הגברת הוציאה את כרטיס המועדון ובעלה את כרטיס האשראי לא נדרשו למסור פרטים מזהים. לאחר שביקשנו לשוחח עם מנהל, הוסבר לנו שכעת הוא לא זמין וזה יקח זמן. הקופאית התנהגה פשוט בזלזול ואפילו לא יצרה קשר עמנו ואיזושהי אמפתיה. התשובה שלה היתה : מה אכפת לכם? זה כולה הבדל של 15 שקלים.... בלי המועדון.
הסברנו לה את מהות העיקרון ושזוהי פעם ראשונה שדבר כזה מתבקש מאיתנו ואנחנו לקוחות החברה שנים רבות. בקריאות גנאי מול עשרות לקוחות היא דרשה ש"נוכיח" לה את הקשר ביננו.
זוהי דרך פוגעת ומזלזלת להתיחס לכל בנאדם שהוא, יהיה אשר יהיה.
בחיי לא נתקלתי בהומופוביה שכזאת ועוגמת נפש בעקבות הנטיות המיניות שלי.
אני דורשת לקבל הסברים ופיצוי על עוגמת הנפש וכמובן לשנות את מדיניות היחס של המשביר לצרען כלפי קהילת הלהטב"ים.
פניתי כבר לארגון זכויות האדם והם סבורים שאני צריכה לפנות לעו"ד בכדי להגיש תביעה. אך עם זאת אמרו שאכתוב גם לכם על מנת ליידע אתכם לפני מהלך כלשהו של תביעה.
אני דורשת לקבל יחס ותשובה מעמיקה בנושא וכמו כן לקבל פיצוי הולם , בעקבות עוגמת הנפש שנגרמה לי ולבת זוגתי.
במידה ולא אענה התהליך ימשיך לצערי אל מול העו"ד של קהילת הלהט"ב.
תודה.
השפלה סוג הנזק :
יחס שווה ופיצוי הולם פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה