פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום מכרטיס אשראי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏27 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אבן גבירול 71 כתובת:
גן העיר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
בתאריך 28.06.12נכנסתי למשביר לצרכן בגן העיר תל-אביב.
היתה נציגה של ויזה כאל ששיכנעה אותי לעשות כרטיס של כאל 365.
לא רציתי לעשות והיא ממש שיכנעה אותי.
אמרה לי שגם מקבלים במתנה תלושים של המשביל על סך 120 שקל.
ללא עלות וללא כל התחייבות.
אמרה שהכרטיס פטור לחצי שנה ואפשר לבטל אותו אפילו אחרי חודש
רק תעשי ותיקחי את התלושים. בסוף השתכנעתי ועשיתי את הכרטיס.
אחרי שחתמתי אמרתי לה שוב בטוח לא יחייבו אותי על המתנה אמרה שוב כן. האמנתי לה ועשיתי. ( אני מכירה את כל השיטות של כרטיסי אשראי אני עובדת בתחום לכן שאלתי מספר פעמים).
אחרי כחודשים ראיתי שחייבו את כרטיס האשראי שלי ב- 100 שקל. התקשרתי לחברת האשראי התברר שלקחו לי על מועדון קלאב 365.
לא ביקשתי שיקחו לי ואף אחד לא התקשר להודיע לי אם אני בכלל רוצה לעשות את המועדון.אם היו מודעים לי לא הייתי מאשרת.
זו חוצפה לקחת על דעת עצמכם בלי ליידע אותי.
.התעצבנתי וכעסתי נורא התקשרתי לבטל את הכרטיס
ואת הוראת הקבע בבנק.
אחרי כחודש ראיתי בחשבון שלי חיוב של 123.75 שקל.שלחו לי מכתב מויזה כאל שאסדר את החוב.אני לא עשיתי שום עיסקה בכרטיס.
התברר שלקחו לי עבור התלושים שהפקידה אמרה שזה במתנה.
זו ממש חוצפה . כי שאלתי את הפקידה מספר פעמים לגבי זה.
אני מבקשת שתחזירו או שתבטלו את כל החיובים שלקחתם ומה שאתם רוצים לקחת.אני מבקשת שהנציגה שלכם במשביר בגן העיר לא זוכרת את שמה.לא תעבוד בצורה כזו שהיא מרמה את הלקוחות . העיקר שיהיה לה ביעדים שמכרה כרטיס אשראי.לא עובדים בצורה כזו
היא חייבת להסביר על החיובים של הכרטיס.
אתם גורמים לעוגמת נפש. אנא תדאגו לפניה אם זה מול חברת ויזה תשלחו להם את ההסבר. גם להם שלחתי תלונה . אנא תפטרו בינכם מול חברת האשראי. תחזרו אלי לגבי תשובה
תודה
וגם עוגמת נפש סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה