פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות ע"י קופאית נושא התלונה:
‏יום שני ‏24 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נהריה כתובת:
נהריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל רכשתי מוצר וניגשתי לקופאית לשלם עבור המוצר. לאחר שהקופאית העבירה את כרטיס החברות, פנתה אליי ואמרה שהחברות שלי מסתיימת בימים הקרובים ועליי לחדש את החברות. אני נדהמתי כי זכרתי שאני חידשתי לא מזמן אך לא זכרתי מתי. אני אמרתי שאני יחדש בפעם הבאה, אך הקופאית אמרה שבפעם הבאה אשלם 100שקל ולא 50 שקל . שאלתי מה קרה והיא החלה לספר על פירוק שותפים במשביר לצרכן דבר שיגרום להעלאה במחיר בעתיד. אני הסכמתי לחידוש החברות
והלכתי לדרכי. כשהגעתי הביתה בדקתי ומצאתי שתוקף חברותי יפוג בתאריך 6/6/13 ולא כפי שהיא ציינה . מיותר לציין עד כמה ניפגעתי ,איך הצליחה הקופאית לרמות אותי ולקחת ממני תשלום כשאני עדין חברה במועדון של המשביר לצרכן. יש לציין שפניתי להנהלת המשביר בנהריה שאמרה שיתנו לי זיכוי . זה לא פטר את התסכול , הזעם, העלבון שבדבר.,יתרה מזו מדוע אני מקבלת זיכוי ולא את כספי שנילקח במרמה?
אני מצפה למענה הולם במהרה. מרים אסולין
עוגמת נפש סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה