פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית צרכנים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגעתי לסניף על מנת לרכוש מוצרים באמצעות כרטיס הרב-קארד שיש ברשותי. ניגשתי למתחם הגרביים ושאלתי את העובדת במחלקה האם הכרטיס תקף עם ההנחות. העובדת בדקה עם המנהל שאמר שאין אפשרות לממש הנחות של חבר מועדון עם הכרטיס. ורק כדי להיות בטוחה שאלתי אותה שוב: ואם יש הנחות שהן לא לחברי מועדון זה "תופס" אז אמרה שכן, אין בעיה להשתמש בכרטיס במקביל להנחות שהן לא לחברי מועדון!!. לצורך הבהרה, במחלקה היו מספר שלטים שעליהם 55% הנחה. על חלק מהשלטים והחברות ההנחה הייתה בלעדית לחברי מועדון ועל חלק אחר ההנחה הייתה לכלל. ולכן כמו שהובהר לי פניתי לבחירת גרביים של חברות שהיו עם הנחה לכל הלקוחות. כשהגעתי לקופה הופתעתי לגלות שההנחה היא רק 45% הנחה(למרות שההנחה היחידה שהופיעה על השלטים הייתה 55%). כשהערתי את תשומת לבן של הקופאיות, המנהל ואותה עובדת הם טענו שאין דבר כזה, שההנחה הגבוהה יותר היא רק לחברי מועדון למרות שבפירוש רשום על השלט אחרת, ולמרות שהמספר 45 לא מופיע בשום מקום!!. לאחר שהבנתי שאין עם מי לדבר ביקשתי את כספי חזרה ועזבתי את הסניף כעוסה. איך יכול להיות שחברה מאפשרת לעצמה לרמות לקוחות ועוד להאשים בסוף את הלקוח, שהוא זה שלא הבין את הכתוב. איך יכול להיות שהמחיר רשום שחור על גבי לבן על המוצרים ועדיין מה שאני צריכה לשלם זה מה שמופיע בקופה. פשוט בושה לסניף!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
הודעה בטעות, שינוי נהלים ופיצוי בגין העוולה ובזבוז הזמן. פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה