פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
1.קופה אחת שמשרתת את כולם. 2.למרות שיש לי מנוי ההנחה היתה קטנה נושא התלונה:
שחר יעל שם/כינוי:
‏יום שני ‏11 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון רחובות כתובת:
תיאור הבעיה:
מאז שהחנות עברה מקום השתנה היחס לרעה. יש לי מוצר אחד ואני צריכה לחכות אחרי 5 צרכנים בקופה מסכנה אחת.

קניתי מסכה של קליניק ובהיותי חברת מועדון יצא המחיר פחות 25%.
בחנות אחרת כלבו- יהודה מצאתי את אותו מוצר ב-30%!!!. טוב שהיה תור במשביר קניתי במקום אחר יותר בזול ומבלי להתעכב בקופה.
יש לשפר את ההנחות שיהיה כדאי לעשות מנוי ולהוסיף עמדות תשלום פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה