פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חולצה פגומה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
גולדה מאיר כתובת:
קניון חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי מזל וב 19/12/10 רכשתי במשביר לצרכן סניף קניון חולון, לבעלי 2 זוגות מכנסיים ו 2 חולצות של חברת בגיר . החולצות הם כמעט זהות חוץ מפס של תפר כחול בצווארון . מאז בעלי לבש את אחת מהן ולפני כחודש התחיל ללבוש את השניה בעלת הפס תפר הכחול .
לפני כשבועיים כיבסתי את החולצה הזאת ידני באזור הצווארון בלבד ולהפתעתי כל הדיו של התפר זלג לכיוון צווארון החולצה והיא לא ניתנת ללבישה .
פניתי לפני כשבוע לחנות הזאת והם טענו כי הם לא נותנים אחריות על מוצר שנרכש לפני שנה, ( למרות שמנהל החנות ראה שהאטיקט חדש לחלוטין ולא כובס בכלל) לא עזרו ההסברים שלי ורק לאחר התעקשות מצידי הוא טען כי הוא יעביר את החולצה ל"בדיקת מעבדה"?! ומצד שני טען כי כשהסוכן של בגיר יגיע הוא יחליט מה לעשות עם החולצה .
מדובר בחולצה שעולה 179 ש"ח ולא 10 שקלים , ובאטיקט מצויין כביסה במכונה של 30 מעלות , ובכ"ז היא כובסה רק באזור הצווארון בצורה ידנית .
אני חושבת שהמשביר צריך קצת ללמוד מה הוא שרות ללקוחות במיוחד שהוצאתי בשנה החולפה 2500 ש"ח רק במחלקת הביגוד שלהם .
מדובר מבחינתי בבחינת שרות הלקוחות שלהם על מנת להחליט האם להמשיך לרכוש מהם בעתיד או לא .
כספי סוג הנזק :
החלפת החולצה פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה