פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה במחיר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אבן גבירול 71 כתובת:
גן העיר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 21/03/12 קניתי בושם בולגי אומניה בסופר פארם בסניף גן העיר בתל-אביב. המחיר המקורי הוא 498 ש"ח. אני שילמתי מחיר חברי מועדון 249 ש"ח. בקופה הביאו לי גיליון חג אביב-קיץ 2012. בעמוד מספר 9 פתאום אני רואה "40% הנחה + 40% הנחה לחברי מועדןם club 365 על בשמים מובילים שבמבצע". ועל העמוד יש תמונות של הבשמים אשר במבצע וביניהם הבשום שקניתי!!
זאת אומרת שלפי המבצע בגיליון הייתי אמורה שלם רק 179.28 ש"ח!! אני שילמתי 69.72 ש"ח יותר!!! ואני רוצה את ההפרש בחזרה!
פניתי לאחת העובדות שם והראתי לה את העמוד, היא טענה שמדובר רק על הבושם של אורגנזה ג'יבנשי. הלכנו לבושם ושם ראינו שהמחיר המקורי הוא 700 ש"ח ומחיר לחברי מועדון הוא 299 ש"ח. גם כאן לפי המבצע בגיליון המחיר אמור להיות 252 ש"ח!! הפרש של 47 ש"ח. אחרי שהעובדת בעצמה עשתה את החישוב כבר לא היה לה מה לענות לי. (דרך אגב, בהתחלה העובדת זלזלה באיטליגנציה שלי ואמרה שלי שזה מתימטיקה של כיתה ב' ואבל אחרי שגם לה החישוב לא יצא תואם למבצע היא שתקה ואפילו לא התנצלה).
כספי סוג הנזק :
החזר בתלושי קנייה פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה