|
|
|
|
|
|
יחס מחפיר במשביר לצרכן |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
רעננה |
כתובת: |
קניון רננים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 23 ל 3 הגעתי לסניף המשביר לצרכן בקניון רננים רעננה . קניתי לחמתי היקרה מתנה לחג מקופאיות רוסייה ונחמדה ולאחר כמה דקות התחרטתי ורציתי לקנות משהו אחר . הקופאית הראשונה הייתה עסוקה ובאותה קופה ( יושבות ארבעה קופאיות ) עמדה אחת שהייתה פנויה , ניגשתי והמתנתי בסבלנות עד שהיא תפנה אליי ואז היא אמרה :״מה את רוצה ?״ ( מה אני כבר יכולה לרצות אם אני עומדת בקופה ?? ) עניתי לה שאני צריכה החזר כספי והיא התחילה לתקוף ולהגיד ״ מי את בכלל ? את קנית ממני !? תלכי למי שקנית ממנו ״ (בצעקות ובזלזול) אני בתומי שאלתי מה ההבדל הקופאית שקניתי ממנה יושבת לידך עסוקה ואת לעומת זאת פנויה והיא אמרה : ״ אני לא חייבת לתת לך דין וחשבון ולא הסברים ״ מודה נישברתי ואמרתי לה שאין לה טיפת שכל ( הריי מה ההבדל לעשות החזר כספי בכל קופה זה אותו הדבר ואם הייתי בסניף אחר מה היא הייתה אומרת ? ) הלכתי לרוסייה החמודה ואז החל מסע ההשפלות של הקופאית . היא צעקה : ״ מאיפה באת ? מהרחוב ? מאיפה אמא שלך באה ? בטח מאותו מקום . תיראי איך את לבושה ( סתם בשביל שתדעו לבשתי : נעליי נייק מהממות טייץ של נייק וחולצת טרנינג של הנס מה לעשות שקר בחוץ ) ושוב אמרה ״ מעניין איפה את עובדת ?? תחזרי לאמא שלך שתחנך אותך .. מעניין איפה היא עובדת ?? ״ שוב נשברתי ואמרתי בטח שלא במשביר לצרכן .. פה רכשתי לי עוד כמה אויבות .. טוב זה היה ברור שהיא הרגישה מעליי היא אשכנזייה ואני רק ניראת לא . עליתי למשרדים הראשיים פגועה מאוד ובוכייה ולאחר בירור עם המנהלת היא קראה לאותה עובדת עופרה שמה להעמדת פנים . כמובן שהיא הכחישה את המילים מאיפה באת ואיך את לבושה ועל אמא שלי ואני עניתי על שאלת. ואמרתי שבאתי מאמריקה ממקום שלא מתנהגים ללקוחות כמוך . הוספתי ואמרתי זה שאני לבושה בטרנינג זה לא אומר שאין לי כסף או שאני ילדה קטנה ( למרות שאני נראת ) אני אישה נשואה . היא המשיכה לדבר בתוקפנות והמנהלת כבר התעצבנה עלייה ואפילו היא הבינה שאין עם מי לדבר . בקיצור גועל נפש במשביר לצרכן .. לעולם לא יכנס לאף סניף שלהם לעולם . בחיים לא ביקשתי פיצוי אבל אני מצפה מהנהלת המשביר לצרכן לפצות אותי ובגדול על התנהגות העובדת שלהם עופרה . חייבת לציין שהמנהלת שאינני יודעת את שמה הייתה מאוד חמודה חיבקה אותי והרגיעה אותי .
|
עלבון |
סוג הנזק : |
פיטור עובדת שכזאת . ופיצוי הלקוחה . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
המשביר לצרכן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|