פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום עבור חברות מועדון בטענה ההחברות הסתיימה כאשר החברות עד 24/112012de נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏08 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
סניף הגעתון כתובת:
תיאור הבעיה:
היום בעלי קנה נעלי ניו בלאנס נעלי הליכה על סך 419.90 ש"ח במשביר נהריה כאשר הגיעה לשלם נאמר לו עי הקופאית ורינה קופה 014 שהכרטיס מועדון 365 אינו בתוקף והוא הסתיים בחודש נובמבר 2011 על סמך פתק ישן מודבק על כרטיס בטענה שאין לה אפשרות לראות במחשב מתי מסתיימת החברות במועדון כמו כן הציגה לו הקופאית "מבצע" לשנה וחצי הצטרפות . כאשר אמר לי בעלי על הסיפור ושהוא שילם על הצטרפות למודעון מאה שקלים במזומן כך ביקשה הקופאית ובתחשיב הסופי הורידה 50 ש"ח ממחיר הנעליים אך לא הוציאה שום אישור עד מתי ניתנה חברות חדשה במועדון אמרתי לא יכול להיות שהחברות שלנו הסתיימה ואכן לאחר בדיקה במחלקת קוסמטיקה שם קניתי סרום ראתה הקופאית שאכן אני צודקת והחברות עד 24/11/2012 .כאשר הגעתי לקופאית שעשתה את העיסקה עם בעלי ואמרתי לה כיצד את אומרת שהכטיס חברות פג במקום לומר סליחה זו טעות שלי היא כעסה עלי
כשאמרתי שיש לי הוכחה שהחברות לא הסתיימה והיא עד חודש נובמבר 2012 וכיצד היא שיקרה לבעלי שהחברות הסתיימה ואני רואה בזה חומרה ואני עולה למנהל לבירור הנושא ואכן עלינו עליו אני ובעלי בפגישה עם מנהל מחלקת לקוחות משמרת ערב נהריה אמר המנהל שאין מבצע של שנה וחצי הוא לא רצה לערוך בירור עם המוכרת אלה אמר לה לבטל את כל סיפור הערכת המועדון ואכן זה מה שנעשה אבל בנתיים בקניות נוספות שערכנו בכלי מטבח נאמר לנו עי המוכרות שהכרטיס מועדון שלנו בוטל ! כלומר גם עד 24/11/2012 אין לנו כרטיס מועדון! ורק אחרי 24 שעות הכרטיס כנראה יכנס לתוקפו .אני כבר לא יכולה להאמין לצערי אחרי פגיעה שכזו אם אכן יחזור הכרטיס ששילמנו עליו חברות לשנה לתוקפו אנחנו רואים בזה פגיעה חמורה כיצד 7 חודשים לפני סיום כרטיס חברות מציעה לנו קופאית חידוש כרטיס בטענה שהכרטיס אינו בתוקף הרי שלמנו חברות לשנה שלמה ואין זכות לאף קופאית להוריד לנו אף לא יום אחד משנה זו דבר זה מהווה חוסר אמון בכל המערכת כולה אנחנו שילמנו להצטרפת למועדון לשנה ובאים לגזול ממנו כיצד זה יתכן חבל מאוד שמקום שמכבד את עצמו גורם לחוסר אמון בכל המערכת כולה האין זכות לממש את השנה הזו הרי שילמנו עליה ביושר ! ועלינו לקבל את המגיעה לנו לא מדובר בחודש האחרון או יום אחרון לסיום העיסקה כאן מדובר ב 7 חודשים עד סיום ההחברות !! כעוסים מאוד יצאנו מהמשביר לצרכן נהריה שניסה לרמות אותנו ורק לאחר ויכוח הסתיימה העיסקה בהחזרת הכסף לא בטוח שנרצה להמשיך להיות חברים במועדון שמשקר לחבריו וזאת אנחנו אומרים לאחר יותר מ 20 שנה שאנחנו חברים במועדון זה אנחנו מרגישים שנעשה לנו עוגמת נפש רצינית בנושא זה וביחס אלנו במקום להתנצל עוד מורדים לנו חברות לא מקובל עלנו צעד שכזה לכן מבקשים בירור מעמיק בנושא לא לחינם שלמנו חברות למועדון 365 האמנו ביושר בידנו נמצאים כל הפרטים והמסמכים המראים על הקניה על נביטול . מחכים לתשובה מכם בברכת חג פסח שמח ויקו ולאה הרש קיבוץ סאסא
כספי סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה