פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שעון במשביר לצרכן ת"א נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הוריי קנו לבעלי שעון מתנה לחתונה בדוכן של איטלי גולד היושב במשביר לצרכן בתל אביב. עבור הקניה קיבלתי קבלה מהמשביר.
עברו מספר חודשים בודדים והשעון התקלקל. במסגרת האחריות נשלח המוצר לתיקון דרך אותו דוכן.
חודשים השעון היה בתיקון. ולאחר ריצות וטלפונים אין סוף השעון סוף סוף חזר אך לצערנו גם הפעם היה תקול. אז מבלי לקבל אותו חזרה נשלח בשנית לתיקון ומאז לא חזר.
קיבלנו זיכוי שמגביל אותנו לחצי שנה בלבד לקנות באיטלי גולד!!! לאחר עוגמת הנפש, הטרטורים והבושה שגרמו לנו, בעלי לא רוצה שעון מהם (אין מבחר בסניף ומה שיש יקר בהרבה!!!)
האם הגיוני ונכון לאחר שהשעון היה יותר זמן בתיקון מאשר ברשותנו להגביל אותנו לרכישה נוספת באיטלי גולד? הרי הקבלה על התשלום שברשותנו על שם המשביר!!!
החלטנו לא להרים ידיים בקלות והלכנו לסניפים אחרים: במשביר לצרכן בקניון קרית אונו המוכרת (שלטענתה עובדת בדוכן מזה 20 שנה) מעולם לא שמעה על שעונים מחברת קטרפילר. בפתח תקווה- אין שעוני קטרפילר!!!
נשארנו ללא הסחורה וללא הכסף! מה אנחנו אמורים לעשות עם הזיכוי הזה?!?!
ביזיון!!!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה