פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעית הציבור ומחיר מופקע נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏20 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
סניף אילת -חטיבת גולני אילת כתובת:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 20.5.2012 נכנסתי לסניף המשביר לצרכן באילת למתחם של תכשיטי צבן
וביקשתי לקנות תליון משובץ יהלומים עבור אירוע מיוחד מאוד למישהי מיוחדת מאוד
התקציב שעמד לרשותי הינו סה"כ של 10,000 ש"ח .
לאחר מספר אפשרויות הוצג בפני תליון משובץ יהלומים עם תג מחיר של 7850 ש"ח
ושרשרת מזהב לבן סה"כ עלות הסט 10,000 ש"ח .באותו היום היה מבצע "מטורף"
של 80% הנחה ,כך ששילמתי סה"כ 2000 ש"ח .שווה לא ?
אז לא !לאחר שחזרתי מאושר מהעיסקה נכנסתי "סתם ככה לבדוק"באתר של המשביר לצרכן ,שם יש קישור לאתר של תכשיטי צבן .
ופתאום אני מגלה שהתליון שהוצג לי במחיר מחירון של 7850 ש"ח נמכר באתר
ב ..1170 ש"ח בלבד .אני פשוט לא מאמין על מה שאני רואה .
כך יוצא ,שאני רק חשבתי שיש ברשותי מוצר שווה ערך ועלותו בשוק 10,000 ש"ח
ובפועל רכשתי מוצר ב 2000 ש"ח כאילו לאחר 80% הנחה .שהמחיר שלו בפועל 1170 ש"ח .פראיארים לא מתים !!
פניתי להנהלת הסניף ,אך אין תגובה ,הם בודקים .
תלונתי היא על רמאות ,עוגמת נפש ,בושה ,מירמה ,אני לא ביקשתי מוצר ב2000ש"ח ,אני ביקשתי מוצר ב10,000 ש"ח .הם הציעו מבצע ,כך שאני יודע ששילמתי על מוצר שווה ערך ל10,000 ש"ח .

ולכן אני דורש פיצוי כספי על המקרה !!.
וכמובן שלא אחזור לקנות בכולבו הזה .
במידה ולא אקבל התייחסות למקרה מהמשביר לצרכן
אשקול להעביר את המקרה לטביעות קטנות .
פיצוי כספי שווה ערך למה שהובטח שזהו עלות המוצר פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה