אי אספקת מוצר, וחוסר אפשרות התקשרות טלפונית |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
הקריון קרית ביאליק |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ב.12 16.5 קנינו אישתי ואני מוצרים במשביר לצרכן סניף הקריון, בינהם גם מכשיר ד.וו.ד. לדברי המוכרת מזל ממחלקת החשמל, המכשיר כרגע אזל, ואמור להגיע תוך יום. מאז ועד עתה( 23.5.12 ) מספרים לנו סיפורים כי עדיין המכשיר לא הגיע ושנחכה בסבלנות. הדבר נראה לי חשוד. לחכות למכשיר ד.וו.ד כשבוע במקום יום אחד ועדיין המכשיר לא סופק. המוכרת מזל הודיעה שתתקשר אלינו, ואין כל ציוץ. הדבר נשמע לא טוב. תלונה שניה היא על חוסר המענה במחלקת החשמל עשיתי כ4 שיחות טלפון מביתי למשביר וכל פעם נותקתי. לבסוף כשהגעתי למח' החשמל לא ענו לי משם, למרו שהשעה היית 10.30 בבוקר.גם את המנהל ניסו אי אפשר היה להשיג. הטלפון שלו נותק לאחר כ 5 צלצולים. 8779613 שלוחה 101. ממש שירות מגעיל!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|