פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התיחסות חצופה של מנהלת מחלקה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏25 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
סניף הקריון קרית ביאליק כתובת:
קריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נכנסתי לקניית חליפה לחתונת בני במשביר לצרכן סניף קריון.
קבלתי יחס אדיב עם חיוך לכל אורך הקניה ממוכרת ממוצא ערבי בשם מייסא.
מוכרת זו עשתה לי את היום באדיבותה.
כשהגעתי לקופה לתשלום התחילה מנהלת המחלקה בשם סמדר יזראר, להרים את קולה, ולנסות לזרז את קניתי .
לא אכנס לסיבות ולסגנון דיבורה, אבל לאחת כזאת לא הייתי נותן לנהל חנות מכולת.
הגענו לןמצב שאשתי נעלבה מסגנונה, ורצתה לבטל את כל הקניה,
אילולי החתונה הקרובה, הייתי מבטל מיידית את הקניה.
לצערי למרות המוכרת האדיבה, זו הפעם האחרונה שנכנסתי לקניה במשביר לצרכן.
אם לא תטפלו במנהלת המחלקה, התור של האנשים שידלגו בקניותהם מעלסניף הקריון רק ילך ויגדל.
טפלו בפרי המעובש בתחילתו.
עוגמת נפש סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה