|
|
|
|
|
|
מנהלת טוענת שלא קיים כזה דבר ביטול עסקה זיכוי כספי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
שמי איגור .
אני רכשתי ב11.5.12 חולצה של חברת אקו ברשת משביר לצרכן .
אחרי שבוע וחצי החולצה התחילה להתכווץ הסמל של חברה שבעצם הוא הלוגו התחיל לרדת(בחזית חולצה שזה מוסיף ליקרת ויופי מוצר ) יש לי תמונות שמוכיכות.
וצוורון התחיל להתפורר. גם קיימת תמונה .
לאחר שהגאתי אחראית מחלקה אלה גוסקין בסיף פיית הסברתי לה את בעיתי . היא לא הייתה מוכנה לשמוע התחילה להוכיח לי שככה זה חייב ליהיות בתוקפנות .
היא קרה למנהלת שלה המנהלת בה אלי בגישה אני בה לקראתך להחליף תחולצה . הבערתי שאני צודק היא אמרה שלא ביקשתי לבטל עסקה או זיכוי היא ענתה לי שאין דבר כזה. חשוב לציין ש זה היה יום יום ה12 מהקנייה נעלצתי לקחת חולצה אותו דבר מאין ברירה.
הבערתי לה שיש חוק היא אמרה שאין ביטול עסקה!
וחוץ מזה חיכיתי רבע שעה עד שמנהלת תרחה להגיע.
ו בימיוחד התוקפנות של מוכרת יועצת.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
המשביר לצרכן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|