פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנהלת טוענת שלא קיים כזה דבר ביטול עסקה זיכוי כספי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
שמי איגור .
אני רכשתי ב11.5.12 חולצה של חברת אקו ברשת משביר לצרכן .
אחרי שבוע וחצי החולצה התחילה להתכווץ הסמל של חברה שבעצם הוא הלוגו התחיל לרדת(בחזית חולצה שזה מוסיף ליקרת ויופי מוצר ) יש לי תמונות שמוכיכות.
וצוורון התחיל להתפורר. גם קיימת תמונה .
לאחר שהגאתי אחראית מחלקה אלה גוסקין בסיף פיית הסברתי לה את בעיתי . היא לא הייתה מוכנה לשמוע התחילה להוכיח לי שככה זה חייב ליהיות בתוקפנות .
היא קרה למנהלת שלה המנהלת בה אלי בגישה אני בה לקראתך להחליף תחולצה . הבערתי שאני צודק היא אמרה שלא ביקשתי לבטל עסקה או זיכוי היא ענתה לי שאין דבר כזה. חשוב לציין ש זה היה יום יום ה12 מהקנייה נעלצתי לקחת חולצה אותו דבר מאין ברירה.
הבערתי לה שיש חוק היא אמרה שאין ביטול עסקה!
וחוץ מזה חיכיתי רבע שעה עד שמנהלת תרחה להגיע.
ו בימיוחד התוקפנות של מוכרת יועצת.
עלבון סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה