|
|
|
|
|
|
כרטיס גיפט קארד ש"פג" תוקפו |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בדצמבר האחרון חגגתי יום הולדת וקיבלתי מחברתי כרטיס "גיפט קארד" מתנה.
בתאריך 13.07 נכנסתי לסניף זארה בקניון חולון במטרה לממש את המתנה שקיבלתי, אך לא יכולתי לממשו מכיוון שהמוכרת טענה שהכרטיס פג תוקפו.
אני חייבת לציין שממש הופתעתי וכמובן לא יכולתי לממש את הרכישה שרציתי.
המוכרת אמרה שהיא תישלח את הכרטיס להחלפה במשרדים שלכם ובקשתי ממנה לדעת מה ערך הכרטיס "הגיפט קארד" שברשותי, אך לצערי היא לא יכלה לתת לי את המידע שביקשתי, ועוד ביקשה ממני לפנות לחברה שרכשה עבורי את המתנה בכדי לקבל את הסכום. (חוצפה)
(מי אמר שלא תתנו לי חזרה כרטיס עם סכום אחר ממה שקיבלתי !!! )
אני חושבת שזו חוצפה ממדרגה ראשונה לקבל מתנה ועוד לשאול מה הסכום, ביזיון שחברת זארה מוכרת כרטיסי מתנה ולא מכבדת אותם.
כמו כן באף מקום בכרטיס לא רשום או מצוין תוקף לכרטיס.
בתור לקוחה קבוע של זארה אני חייבת לומר שאתם צריכים להתבייש בצורת ההתנהלות שלכם בנושא זה, אני בטוח לא ארכוש לחבריי שובר מתנה בזארה ולא העמיד אותם במצב מביך כמו שאני עמדתי.
פניתי בכתב כמו שהתבקשתי לשירות הלקוחות בתאריך 16.07.2006 ומאז לא קיבלתי את כרטיס הגיפט קארד חזרה . פניתי אין ספור פעמים וקיבלתי תשובות כמו: נשלח בדואר , נשלח לכתובת הלא נכונה , תחפשי הדואר הקרוב לביתך , עד סוף השבוע תקבלי . ... ונחשו מה... לא קיבלתי עד היום כלום .
לפי מספר התלונות שאני רואה באתר הזה ובאתרים נוספים זה הפך לשיטה בזארה . לכן יש בכוונתי להעביר את התלונה הנ"ל לכל מקום אפשרי ולפרסם אותה בכל מקום אפשרי.
ממש ביזיון
|
+ זמן יקר אין ספור טלפונים |
סוג הנזק : |
קודם כל לקבל את מה שמגיע לי + פיצוי על כל הזמן היק |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Zara שירות לקוחות
, תגובה:
|
שני גל מנהלת שירות לקו |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
כחברה הרואה במתן שירות איכותי ערך עליון, חשוב לנו לתת ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר, ואנו משקיעים מאמצים ומשאבים רבים כדי להבטיח שירות מקצועי, יעיל ואיכותי.
כרטיסי הגיפט קארד הנמכרים בסניפי ZARA / Pull and Bear הינם בעלי תוקף, המצוין בגב כל כרטיס. תוקפו של הכרטיס אשר היה ברשות הגב' אבני פג בתאריך 31.06.06 ולכן לא יכלה הלקוחה לעשות בו שימוש בהגיעה לסניף. אין באפשרותנו לתת פרטים כספיים במעמד הקופה על גיפט קארד שהינו פג תוקף, אלא רק אחרי בדיקה שנעשית אל מול חברת לאומי קארד.
בתאריך 23.07.06, שישה ימי עבודה מיום פניית הלקוחה, נשלח אליה בדואר רשום גיפט קארד חדש. בתאריך 20.08.06 יצרה הגב' אבני קשר עם שירות הלקוחות וביקשה לדעת מה עלה בגורל הכרטיס. מבירור שערכנו עבורה עלה כי הכרטיס מחכה לך מזה זמן רב בסניף הדואר בחולון וככל הנראה יוחזר אלינו בשל אי דרישה. הגב' אבני ביקשה כי נשלח אליה את הכרטיס בשנית בדואר רשום.
בתאריך 10.10.06 הגב' אבני יצרה עימנו שוב קשר וטענה כי עדיין לא קיבלה את הכרטיס.לאחר בירור עלה כי הכרטיס לא הוחזר אל משרדנו. מכיוון שהלקוחה סירבה לקחת את הכרטיס מהדואר - הצענו לחסום את הכרטיס שלא ידוע מה עלה בגורלו להנפיק לה חדש (שני במספר), והוא יישלח לסניף ZARA חולון, הקרוב למקום מגוריה. לאחר הסכמת הלקוחה להצעתנו, נשלח הכרטיס החדש לסניף ZARA חולון.
חברות ZARA / Pull and Bear מתייחסות לגיפט קארד כאל כסף מזומן ולכן שולחות אותם ללקוחותיה בדואר רשום בלבד (או לסניף זארה הקרוב לביתם). כל עיכוב הנובע מאי הגעת הלקוח לאיסוף הכרטיס הינו באחריות הלקוח בלבד.
צר לי על הזמן שעבר בין בקשת הלקוחה להוצאה מחודשת של הגיפט קארד למועד קבלתו בפועל.
כחברות המובילות את תחום האופנה בישראל – תמשכנה ZARA / Pull and Bearלהשקיע משאבים רבים על מנת לספק ללקוחותיהן שירות איכותי ומקצועי לצד קולקציה מובילה במחירים אטרקטיביים.
בברכה,
שני גל
מנהלת שרות לקוחות
|
תגובה: |
כרטיס חדש הונפק ללקוחה ונשלח בהמשך לבקשתה ל ZARA חולון |
פתרון: |
|
|
|