פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סימון מחירים על המוצרים ופירוט משקל בקבלה נושא התלונה:
סיבוני משה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
אזור התעשיה אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום בקניה שביצעתי בחנות שופרסלדיל שבאזור התעשיה באשדוד התברר לי שוב פעם שאין סימון מחירים על המוצרים השונים (טונה ברביעיות,פתיתים מקמח מלא,אבקת מרק עוף,שעועית לבנה,חומוס,סוכר,קמח,שימורי רסק עגבניות,פחמים ועוד היד נטויה) וכמו כן בכול קניה של מוצר הדורש שקילה מופיע המשקל בקבלה מלבד העופות המצוננים שמשום מה מופיע רק המחיר ללא המשקל וכך אין אפשרות להתלוננן על מחיר לא נכון משום שאין את המשקל בקבלה (עליתי על זה לאחר שעוף ששקל 2.5 ק"ג עלה לי כ-27.5 במקום כ-25 ש"ח מחיר המבצע היה 9.99 שח לק"ג)העברתי את המידע למנהל כדי שיטופל ללא תועלת לכן אני פונה אליכם וזאת לאחר שבמשך כ-3 חודשים התרעתי בפני מנהל החנות (לאון) והסגנית(ננה) והובטח לי שיטופל הנושא בכול הרצינות וכמובן גם היום קיבלתי את אותה ההבטחה הבנתי ש"מנפנפים" אותי ורציתי את עזרתכם בטיפול בנושא
עלבון וזילזול סוג הנזק :
טיפול לעומק לסימון מחירים ושינוי בקבלות הוספת משקל פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה