פרטי התלונה

תלונות ספורט ורטהיימר

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ורטהיימר לא מסכימה לתת זיכוי למתנה שנרכשה אצלם עקב טעות של עובד שלהם נושא התלונה:
‏יום שני ‏24 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון ערים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אין ברשותי חשבונית !
מכיוון שבני קיבל מתנה ללא פתק החלפה וחשבונית מה גם שמצאתי לנכון לברר את הדבר לבקשת ורטהיימר עם גיסתי רגע לפני שעלתה לטיסה .
גיסתי מציינת כי היא ביצעה קנייה מול בחור צעיר בחנות בקניון ערים , כאשר ביקשה מהבחור פתק החלפה הבחור אמר לה מפורשות שאין שום בעיה לא צריך פתק החלפה ושאם תתעורר בעיה להגיע עם החולצה ויחליפו .

לעניות דעתי אמירה כזו מחייבת את ורטהיימר מול הלקוח !
.
אם בשוגג בעל החנות ומי מטעמו טעו בשיקול דעתם ולא חשבו לספק פתק החלפה ( וזה מה שקרה כאן ) זה בטח לא לכבוד הרשת לטרטר את הלקוח שבעתיים להרצות בפניו בנושאי הנהלת חשבונות וכו' ולתת לו לטפל בתקלה תפעולית שלא קשורה אליו כלל .
אנחנו לא מבקשים התנצלות או מיליון דולר ,אנו מבקשים בסה"כ זיכוי על מנת שנוכל לממש אותו ברכישה גבוהה יותר או נמוכה יותר וזה כבר עניין שלנו .
עלבון,נזק כספי ו סוג הנזק :
זיכוי פתרון נדרש :

ספורט ורטהיימר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה