|
|
|
|
|
|
ורטהיימר לא מסכימה לתת זיכוי למתנה שנרכשה אצלם עקב טעות של עובד שלהם |
נושא התלונה: |
יום שני 24 ספטמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
קניון ערים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אין ברשותי חשבונית !
מכיוון שבני קיבל מתנה ללא פתק החלפה וחשבונית מה גם שמצאתי לנכון לברר את הדבר לבקשת ורטהיימר עם גיסתי רגע לפני שעלתה לטיסה .
גיסתי מציינת כי היא ביצעה קנייה מול בחור צעיר בחנות בקניון ערים , כאשר ביקשה מהבחור פתק החלפה הבחור אמר לה מפורשות שאין שום בעיה לא צריך פתק החלפה ושאם תתעורר בעיה להגיע עם החולצה ויחליפו .
לעניות דעתי אמירה כזו מחייבת את ורטהיימר מול הלקוח !
.
אם בשוגג בעל החנות ומי מטעמו טעו בשיקול דעתם ולא חשבו לספק פתק החלפה ( וזה מה שקרה כאן ) זה בטח לא לכבוד הרשת לטרטר את הלקוח שבעתיים להרצות בפניו בנושאי הנהלת חשבונות וכו' ולתת לו לטפל בתקלה תפעולית שלא קשורה אליו כלל .
אנחנו לא מבקשים התנצלות או מיליון דולר ,אנו מבקשים בסה"כ זיכוי על מנת שנוכל לממש אותו ברכישה גבוהה יותר או נמוכה יותר וזה כבר עניין שלנו .
|
עלבון,נזק כספי ו |
סוג הנזק : |
זיכוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ספורט ורטהיימר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|