פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים פגומות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
סגולה פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי ב24/10/11 נעלי ספורט לילדיי ברשת גלי, סגולה פתח תקווה. לאחר חודש, גיליתי שהנעליים התפוררו (יש לציין שהנעליים ננעלו פחות מחודש). פניתי לחנות הרשת בה נקנו הנעליים, עם הוכחת הקנייה ואלו הפנו אותם לבקרת איכות של גלי. מבקרת האיכות נמסר שאין אחריות למה שקרה לנעל והחזירו את הנעל לחנות. נמסר לי לפנות לשירות הלקוחות, על מנת למסור את תלונתי בנוגע לנעליים, שבוע חיכיתי לתשובתם לאחר שהשארתי מספר פעמים הודעות במשיבון שלהם, השארתי הודעות דרך "צור קשר" באתר שלהם, רק לאחר הודעה נזעמת ומאוכזבת במיוחד, הם הואילו לחזור אלי טלפונית, ומאז עברו שבועיים ואין שום יצירת קשר מצידם, לאחר שנאמר לי במפורש שהם יחזרו אליי. בינתיים ילדיי הולכים עם נעליים בלויות שקטנות להם, ואני מאוכזבת כ"כ, כי נערכתי מראש, וקניתי להם נעליים שחשבתי שהם ראויות וטובות לילדים, מחברה ותיקה וידועה.
כספי סוג הנזק :
נעליי ספורט חדשות או כסף חזרה ע"מ שילדיי ילכו עם נעליים ראויות לשמם עוד החורף הזה!!!! פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
גלי שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה