פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החלפת נעלים חדשות ונוקשות של שירות הלקוחות של גלי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים רכשתי נעליים חדשות מסוג CAT בגלי סניף ירקונים. המקום היה לקראת סגירה לפני שיפוץ והיה מבצע חיסול של 50% לכלל סוגי הנעליים. במקום היתה מהומה וציבור לקוחות רב על פני שתי עובדות מסכנות שניסו לרצות את כולם ולרוץ מלקוח ללקוח. לא הייתי בטוח בקניה, שכן ממבט ראשון לא אהבתי את הנעל שרכשתי אבל המוכרת אמרה שאוכל להחליף בסניף גלי אחר ולכן התרצתי ורכשתי את הנעליים. בפועל שהגעתי הביתה חוסר שביעות רצוני מהנעליים - במיוחד לאור דעתה של אשתי - גבר ואז ניגשתי לאחר שלושה ימים מהקניה לגלי סניף מתחם G בכפר-סבא כדי להחליפם. שם נאמר לי שאוכל להחליף צבע או מידה אך ורק באותו דגם של נעל ולא אוכל לבחור דגם אחר של חברת CAT, שהסברתי שהיתה בחנות מהומה שלמה ולא הוסבר דבר וגם על הקבלה לא נאמר שההחלפה תקפה רק לאותו דגם הדבר לא עזר לי. מנהלת הסניף אורנה שהיתה דווקא נחמדה הציעה לי לפנות לשירות הלקוחות ואף שמרה לי נעליים גם של חברת CAT אך מדגם אחר שנראו לי יותר. פניתי מספר פעמים לשירות הלקוחות ולמרות שהם אומרים שהם זמינים עד 13:00 אין מענה שם וצריך להשאיר הודעה. חזרו אלי והבטיחו לבדוק, ושוב עוברים מספר ימים. לבסוף השאירו לי הודעה במשיבון שההחלפה אושרה, ואז עוד הודעה שההחלפה אושרה תמורת תשלום ההפרש. מבולבל ניגשתי אתמול שוב לסניף גלי במתחם G, ושם המנהלת עצמה מסרה שבתחילה לא הבינה מה אושר אבל כנראה שההחלפה לא אושרה ועלי להוסיף תשלום מלא עבור דגם אחר. המתנתי במשך למעלה משעה במקום כי היא לא תפסה את שירות לקוחות בעצמה, והיתה צריכה לערב את מנהל האזור כדי לתפוס את שירות הלקוחות, ביזבזתי בוקר שלם והמתנה של שבועיים כאמור ןלבסוף בשירות הלקוחות לא אישרו החלפת הנעל לאותה חברה CAT רק לדגם שונה חרף בקשתי. מדובר בשירות לקוחות נוקשה, ללא גישה צרכנית, שכן המקרה שלי ייחודי, לי לא הסבירו את מה שהם טוענים שהוסבר, הדברים לא מגובים בכתובים ע"ג החשבונית. אני שבועיים מחזיק את הנעליים החדשות בקופסה המקורית, עם כל התוויות, ואת הקבלה, מתקשר שוב ושוב לשירות הלקוחות, פעמיים רץ לסניף מתחם G, שכן אין כבר עם מי לדבר בירקונים הסניף שם סגור לרגל שיפוצים ועוגמת הנפש היא רבה. לא ברור לי מדוע לא ניתן להחליף נעל חדשה של אותה חברה CAT לדגם אחר של אותה חברה CAT, מדוע אם עלות הנעל לחברת גלי הגדולה הוא זהה, מדוע כך להתעמר בלקוח ולדרוש ממנו הפרשים על דגם אחר, מילא הפרש הסטורי במחיר הנקוב שיכול לעמוד על עד 30 ש"ח, מדוע ראשית להתנגד להחלפה ולאחר מכן לדרוש ממנו לאחר שאושרה ההחלפה שישלם את מלוא מחיר ההפרש??? כאשר פרטנית לא הוסברה לו בשל המהומה שהיתה בחנות מדיניות ההחלפה, כל שכן היא לא גובתה בכתובים, לא בקופה ולא בחשבונית שקיבל??? בחשבונית כתוב: "החלפות עם חשבונית קנייה עד שבועיים בלבד", ולא נאמר חצי מילה על מדיניות אחרת של החלפות החברה. אני כבר לא אהיה לקוח של גלי בעתיד. לקוח מאוכזב.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת נעל ללא תוספת מחיר פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
גלי שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה