פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
2 מגפיים פגומות בתקופה של פחות משלושה חודשים.tomer נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
מלחה ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתחילת נובמבר רכשתי המגף הראשון, לאחר כשלושה שבועות, נפער בסוליה חור והתחילו להתהוות מקומות נוספים בהם בבוא הזמן יפערו חורים נוספים. ניגשתי לחנות גלי בסניף מלחה ירושלים, נאמר לי כי אוכל לבחור כל מגף אחר בחנות, כברירת מחדל לקחתי מגף אחר. לאחר כשלושה שבועות נוספים של נעילת המגפיים, נפתחה הבטנה הפנימית. ב-12.1.2012 הגעתי שוב לחנות, נאמר לי שעלי להשאיר המגפיים לתיקון, כך עשיתי, לא קיבלתי 30.12 שום תשובה שהמגפים מוכנים, לאחר שפניתי בכתב בפקס (לא ניתן להשיגם בטלפון) וגם השארתי הודעה בשירות לקוחות, חזרו אלי משני המקומות ואמרו שהמגפיים מוכנות. הבוקר (2.2.2012) נסעתי לחנות במיוחד לאסוף המגפיים המתוקנות. מבדיקת המגפיים עולה כי התפירה נעשתה בצורה חובבנית ביותר והושאר חור של כשלושה סנטימטרים. המוכר בחנות הציע שאחכה שעה ע"מ שישלח לתיקון בקניון. לא כבר אין לא שעה, לא דלק ולא סבלנות. אני עובדת עצות. השקעתי לא מעט מזמני ומכספים ובסופו של דבר החורף תיכף נגמר ומגפיים ראויים אין. מה עושים? (המוכר אמר שאתפור במו ידי החור שנשאר, ואם בעוד חודש יפתח שאגש שוב ואז אוכל לקבל מגף חלופי....)
בזבוז זמן, דלק, סבלנות והיעדר מגפיים ראויים ללבישה סוג הנזק :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה