פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך תלונה 70864 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ב"ב כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד:
מנהל מחלקת שרות לקוחות
בריל תעשיות - גלי

שלום רב,

מאחר ועדיין לא עונים לי טלפונית וגם לא לדואר האלקטרוני שנשלח אליכם לפני כשבוע, אני פונה בפעם
האחרונה בפקס זה, לפני תביעה.

על אף המאמץ הלא רב שעשיתם על מנת להגיע לשביעות רצוני, עדיין לא קיבלתי את מבוקשי - את כספי בחזרה.
אינני מעוניינת בשובר המתנה, ומעבר לכך אין ברשותי את הנעליים שרכשתי מאותו יום בו החזרתי לחנות, כשבועיים לאחר הרכישה.
אבקש שתשקלו את תשובתכם שוב, לפני שאפנה לגורמים חיצוניים אחרים לטיפול בנושא,
כי להזכירכם - שבועיים שימוש בנעלי תינוקות ושחיקה כמו שקרתה כאן, היא אך ורק בגלל סחורה פגומה. לראיה - נעליים שכשתי ברשת מתחרה, נראות כחדשות, למעלה מחודשיים של שימוש יום יומי.
שירות הלקוחות שלכם ראוי לשיפור משמעותי. יחס כמו שקיבלתי מכם וזמן תגובה של שבועות לא אמור להיות בשום חברה שמכבדת את עצמה ואת לקוחותיה, ובטח שלא ב"רשת הנעליים של ישראל".

ממתינה לתשובה משביעת רצון,
קרן לב ארי
054-7800142
בן יוסף 28, ת"א
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה