זיכוי |
נושא התלונה: |
שבת 06 אוקטובר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מוקד הזמנות טלפוני |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בהזמנה קודמת שבוצעה לפני חודשיים - שלושה, ההזמנה הגיעה באיחור ניכר, האוכל היה קר וחסרו פריטים שעליהם שילמתי. בטלפון אל מרכז ההזמנות, שוחחתי עם נציגת שירות אשר הבטיחה שבהזמנה הבאה אקבל ארוחה זהה בחינם מלבד השתייה. כאשר ניסיתי לקבל את הזיכוי התברר לי שאני צריכה להזמין בנוסף לזיכוי בסכום שעולה על 40 ש"ח וכן לשלם דמי משלוח של 12 ש"ח כך שקבלת הזיכוי תעלה לי, 52 ש"ח בנוסף. מעבר לזה התברר שבמחשבי החברה צויין שאני זכאית לקבל רק חלק מהפריטים שהובטחו. בסופו של דבר הצלחתי לשכנע את נציג השירות לא להתעקש על המינימום אך קיבלתי רק חלק מהפריטים שהובטחו לי ועל השאר שילמתי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
בעקבות טעות שנעשתה ע"י החברה, הייתי שמחה לקבל את הפיצוי המגיע לי כפי שהובטח ומבלי שאאלץ לספוג עלויות נוספות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|