פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס גרוע ביותר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אתמול ישבנו בתחנה המרכזית החדשה קומה שש על מנת לאכול לפני הנסיעה כמובן הילדים תמיד מעדיפים בורגראנץ
אך לצערי היחס שקיבלנו היה גרוע ביותר
הילדים מחכים יותר מ 20 דקות ואין אוכל כאשר קמתי לראות מה קורה עוד פחות מעשר דקות יש לנו אוטובוס נראה כי כל העובדים יושבים במעין חדר קטן צדדי כמו משרד ואף אחד לא עוזר ולא משרת לאחר שהילדים כבר שילמו וביצעו את ההזמנה!!!!!
כאשר הגעתי לאחר כמה דקות הבחינה בי אחת המוכרות וניגשה שאלה במה אוכל לעזור אז הסברתי לה את הסיפור מה קורה אם האוכל מסתבר שהם כנראה שכחו ולי הם סיפרו מעין שקר שהמחשב לא עבד והטבח לא ראה שצריך להכין אוכל כמובן ביקשתי את כספי בחזרה מכיוון שאין באפשרותי לחכות האוטובוס יוצא אך מבחינתם אין אפשרות לבטל .
ולכן פיספסנו את האוטובוס .
ברצוני לצין שאנו לקוחות מאוד מסורים של הרשת היחס היה מאוד גרוע בעוד שזה תחנה מרכזית אם תנועה של אנשים שהיחס אמור להיות הכי זריז בעולם מעקבות תנועת האוטובוסיםץ
רצוי לציין כי אחראי עמדה אישה שגם באה לבדוק מה קורה אם ההזמנה שלה וכאשר האוכל הגיע היא קיבלה משהו אחר בכלל היא פשוט לקחה את פרטי הסניף והלכה אפילו לא לקחה את האוכל.

בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
תבדקו את ההתנהלות בסניף כי מה שקורה שם חבל על הזמן ותפצו את הלקוח. פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה