פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הגשהת מנה ממוחזרת נושא התלונה:
אריאל שי שם/כינוי:
‏שבת ‏22 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קניון הנגב באר שבע כתובת:
קניון הנגב באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מפורט במכתב שנשלח לפניות הציבור בורגר ראנץ

הגשת תלונה כנגד אחראית משמרת סניף קניון הנגב באר שבע. דואר נכנס

shay ariel : rona.a
אפשרויות נוספות 07:17 (לפני 2 דקות)
בס"ד 23.12.07

אל: מח' פניית שירות לקוחות.

מאת: אריאל שי - שד' יעלים 28 באר שבע, ת.ד 3332 באר שבע מיקוד 84739.
08-6418258 052-6294856

נושא הפניה: הגשת תלונה כנגד מנהלת / אחראית משמרת בסניף קניון הנגב באר שבע הגב' לימור שטרית/ או לילך שטרית .


1. ביום 22.12.07 נכנסתי לסניפכם במסגרת שהותי בקניון ע"מ לרכוש עבורי ועבור בת זוגתי ארוחה כתמיד.

2. כאשר אחראית המשמרת ביצעה עבורי ההזמנה הנדרשת , דרשתי כי מנת הצ'יפס המוגדלת תהיה חמה, זאת היות והיו כ 2 מנות מוכנות מכבר על מדף היציאה, זאת מבלי שמישהו בסביבתי הזמין מנה כל שהיא היות והיינו לבד בדקות אלו.

3. לאחר תשלום כנהוג בעת ההזמנה, דרשתי כאמור כי מנת הציפס האמורה תהיה חמה על מנת שלא יגישו לי את הקיים מס' דקות בחוץ.

4. באקט שאינו מובן לי נדהמתי לשמוע את מנהלת המשמרת מצווה על עובדת המטבח להחזיר את המנות הקיימות בחוץ לטיגון חוזר, או בשפה אחרת למחזר את המנה, ואכן כך נעשה, המנה חוממה בשנית ו/ או עורבבה עם מנה אחרת שהיתה קיימת במטבח ואז הוצאה כאילו והוגש לי מנה חמה חדשה.

5. לאחר סיום ארוחתי, פניתי לאחראית המשמרת ע"מ לקבל הבהרה בנוגע למה שקרה , וחמור מכך במקום להתנצל טענה היא ש לא נתנה כל הוראה לחמם/ לטגן את המנה בשנית אלה רק לערבב אותה עם המנות האחרות שהיו כבר בחוץ קרירות מוכנות להגשה עם מנה חדשה וליצור בכך הטעייה כלפי אורחי המקום כאילו והוצאה ברגע זה מנה חדשה.

6. מילא עצם העובדה כי ממחזרים אוכל בסניף , דבר שהוא מכל הבחינות חמור ביותר, מעיזה היא במצח לא מבוטל לשקר לי בפנים בלי הצורך אפילו לבקש סליחה על מעשה. טענתה כי היא רק הורתה לערבב הכל חזרה עם טיגון אחר גם אם היא אינה אמת עפ"י היותי נוכח במקום יש לראות בחומרה שיחזור של אוכל מהיר ועוד להגישו בפני הלקוח בעזות מצח.

7. כמי שמעסיק עובדים ,נמנעתי מלהביך אותה בפומבי מול עובדי הסניף ועשיתי זאת בשיחה עמה בצד .

8. חבל כי זהו ההוראות אותם מקבלים אחראי משמרת בסניפכם לענייין מיחזור מנות, כמי שאוכל לא מעט ברשת, ונהנה אגב כל פעם מחדש , נותר בי ספק אם המשיך לבקר עם משפחתי בסניפכם,

9. לא ההיתי פונה למחלקת שירות לקוחות אילולי היתה משקרת אחראית המשמרת ועוד בנוכחות רעייתי, יש לציין כי עזבתי את הסניף בכעס רב על כי זהו נציגתכם. ונמנעתי מכל עימות עמה.

10. כולי תקווה כי מכתבי זה יטופל ברצינות על-ידי הגורמים המוסמכים מטעמכם ע"מ שלא יגרם לאחרים עוול הגובל בחוצפה ע"י מנהלי משמרת הפוגעים בשם הרשת.

11. לא מיותר לציין כי באם ולא אקבל התנצלות ו / או הבהרה בעיקר לעניין שקרה , ולבטח לאור שקרה בנוכחות רעייתי

אדאג להגיע עד למנכ"ל / בעלי הרשת.

12. אציין כי זהו תלונתי הראשונה לאחר שנים רבות מאוד שאני נוהג לפנות לאכול באחת מסניפי הרשת.

13. צר לי שזהו פני הדברים, בתקווה כי תתקנו את התנהלותה הקלוקלת של הגב' הנכבדה,

14. פרטי ההזמנה / חשבונית הנן חשבונית מס /קבלה 139940 חשבון 800 תאריך 22.12.07 שעה 20:56 קופאי: 15.

ניתן לפנות אלי לטלפונים המופעיםמ בכותר מכתבי זה או לדוא"ל [email protected]


בברכה:
אריאל שי .
*** העתק:
מנכ"ל ובעל הרשת מר יוסי חושונסקי.

השב העבר לנמענים





Mail Delivery Subsystem : אני
אפשרויות נוספות 07:17 (לפני 2 דקות)
This is an automatically generated Delivery Status Notification



עלבון סוג הנזק :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה