פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עובדים חדשים שלא יודעים את העבודה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
סניף עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש בשעות הערב הלכתי עם 3 חברות לקניון עזריאלי, נכנסנו לבורגר ראנץ באופן טבעי מפני שהסניף כשר בניגוד לרוב מסעדות הקניון בשל הסיבה שחברותיי שומרות כשרות.
בסניף היו 3 ילדים בקופה שאף אחד מהם לא ידע לתת את השירות הנכון, הזמנו ארוחה X וקיבלנו ארוחה Y, מי שביקשה חריף קיבלה לא חריף ומי שביקשה ספרדי קיבלה רגיל...שביקשנו לקבל חריף מול עיניי הוא פתח את ההמבורגר בידיים לא נקיות וללא כפפות ושם רוטב לא סגר חזרה ואמר לי קחי הייתי המומה ואז הוא פנה לחברתי ואמר לה כן מה אצלך היא אמרה לו זה לא ספרדי אז הוא שוב פתח את הלחמניה זרק ממנה את תכולת הירקות שם את מה שצריך להיות בספרדי והחזיר את ההמבורגר הקודם לתוכו.
הסתכלנו עליו בהלם ואמרנו לו שזה לא צריך להיות ככה ואני רוצה לשוחח עם האחראי מעליו אז הוא אמר אני האחראי משמרת וככה אנחנו עובדים את מוזמנת להתלונן עליי. חשק לאכול לא היה לנו אחריי שהצורה שבה ראינו שמכינים את המזון, השארנו את הארוחה שלנו על השולחן וטעמנו מעט מאוד מהצ'יפס שגם הוא היה יבש...הדבר היחיד שלקחנו זה את המשקה ואני לא חושבת שכוס קולה שווה 40 שקלים.
אני לא חושבת שצריך להעסיק בסניף ילדים לפני שקיבלו הדרכה כוללת אני לא מאשימה את אותם עובדי קופה אלא את אלה שהכשירו אותם לעמוד בקופה, אחראי משמרת שלא הגיע לגיל 18 בקושי לא פלא שמתנהג בכל כך זילזול.
לרשת בורגראנצ' יהיה לי קשה לחזור בעתיד, לאחר התנהגות זו.
אני אומנם אוכלת פחות בסניפים אבל מזמינה משלוחים רק מבורגראנצ' לפחות 3-4 פעמים בחודש, לאחר שראיתי איך המזון נעשה אני מפחדת לאכול במשלוחים.
זילזול וחוסר נקיון סוג הנזק :
פיצוי הולם לבעיה,הכשרת העובדים בצורה קפדנית ומחמירה יותר ושמירה על הגיינה פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה