פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנדון: השירות "המהיר" של "בורגר ראנץ'" נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏28 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון: השירות "המהיר" של "בורגר ראנץ'"
בתאריך 28/02/2008 הזמנתי משלוח בס"כ שתי ארוחות מסניפכם אשר נמצא בבארות יצחק, כתובת למשלוח הייתה למושב נופך (מדובר במרחק שלכ- 1.5 ק"מ מהסניף).
ההזמנה בוצעה בשעה 13:15. הנציגה הנחמדה הבטיחה שיגיעו אליי תוך 50 דק'. בשעה 15:00 (אחרי איחור של שעה) יצרתי קשר עם המוקד הארצי ע"מ לברר מה קורה עם המשלוח, הנציג שענה לי הסביר שיש איזשהו תקלה טכנית בסניף בבארות יצחק ,לכן המשלוח מתעכב,אך מיד מיהר להרגיע אותי ואמר שתוך 10 דקות מקסימות יגיעו אליי.
בשעה 15:30 יצרה איתי קשר בחורה שהציגה את עצמה כאחראית הסניף בבארות יצחק , וביקשה שאסביר לשליח איך מגיעים לנופך.
ברצוני לציין שהאחראית דיברה בצורה חצופה ומיהרה לסיים את השיחה תוך כדי העברת השיחה אל השליח ,ולא הקשיבה לי בכלל . נותרתי לדבר עם אדם מבוגר שלא היה ניתן להבין את דבריו בשל בעיית הגה קשה (היה נראה כי הנציגה מודעת לבעיה זו,לכן מיהרה להעביר את השליח אליי מבלי לפתור את הבעיה ) .
בערך כ-10 דק' ניסיתי להסביר לשליח את מיקומי אך ללא הצלחה כיוון שהוא התעקש שאינו יודע איפה זה נופך וכי הוא חדש בסניף ושיש לחץ.
כאשר הוא החזיר לי את הנציגה לטלפון , מאוד כעסתי ואמרתי לה שזה לא בסדר וכי האיחור כבר מוגזם וכי זה לא מקובל עלי , שאיני מרוצה מהשירות וכו'.
הנציגה מהירה "לסתום" לי את הפה והציעה לפצות אותי בשוקו פאי , וגם אמרה כי אין לה מספיק עובדים בסניף,לכן, יש איחורים והוסיפה כי השליח כבר יצא והוא בדרך אליי.
סיימתי את השיחה ואמרתי לה שאם תוך 10 דקות הוא לא מגיע אני מבטלת את ההזמנה.
בשעה 16:00 השליח עדיין לא הגיע (שימו לב!!! מדובר במרחק של 5 דק' נסיעה ).
יצרתי קשר עם המוקד הארצי , ענתה לי נציגה וכשאמרתי כי ברצוני להתלונן ולבטל את ההזמנה , צחקקה לי בטלפון וכל הזמן אמרה נו , כאילו בחוסר סבלנות ובזלזול .אחרי
כ-10 דקות יצרה איתי קשר הנציגה של סניף בבארות יצחק וביקשה שאודיע לשליח שאמור להגיע כי ההזמנה בוטלה כי אין לה איך ליצור איתו קשר .
השליח המיוחל הגיע בשעה 16:50 ונאלץ לחזור לסניף עם ההזמנה שבוטלה , אחרי 4 שעות המתנה , נשארתי רעבה , עצבנית ולא מרוצה . מיותר לציין שרשת מזון מהיר כמו שלכם צריכה להתבייש בשירות הלוקה בחסר כל כך.
אבקש התייחסותכם למכתב זה ואת הסברכם מדוע נאלצתי לעבור את משכת העינויים הזאת רק בשביל לאכול .
קרן חכים
050-7839250
עגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה