פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה ממושכת בשל תקלה בחברה - פנייה שלישית ללא פתרון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
זו החשבונית השלישית בה החברה גובה ממני סכומים הנובעים מתקלה בניוד המספר שלי מנטויז'ן אל סמייל. הסכומים מגיעים ל250 שח כל חודש.
אמנם פניתי מספר רב של פעמים והובטח שהנושא יטופל, הבעיה לא נפתרה ואני ממשיך להלוות כסף ללא הסכמה וללא החזר
כספי סוג הנזק :
החזר כספים עם ריבית (כמו כל הלוואה) ופיצויים כספיים פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה