פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי מס' 505946423 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
פנו אליי והציגו את עצמם כYES וביקשו לנייד אותי כלקוחה לשרותי הטלפון .
הגיע נציג בשם מתן והציע עסקה עם חודשיים מתנה. כאשר הגיעו לאחר יומיים להתקין לתדהמתי גיליתי שאין כל קשר של YES לנושא אך הרגיעו אותי שהכל כרגיל .
לאחר חודש אני מקבלת חשבונית שאותה כמובן אני לא צריכה לשלם פניתי וקיבלתי אישור מאיריס לא לשלמה.חודש לאחר מכן שוב חשבונית ,שוב אני פונה אליהם ושוב אני מקבלת אישור לא לשלם אך הפעם גם ביקשתי לבטל את המנוי קיבלתי אישור מאבישג מצוות רגינה פניה מס' 47411132 לבטל את הניוד ללא קנס יציאה.
יש לציין שעל מנת לבטל את המנוי רישמית התבקשתי מצביה להחזיר את הציוד בדואר רשום .הציוד הוחזר ב25/5/11 בדואר רשום. ואף הייתי צריכה לקבל זיכוי על חשבוניות שיצאו בסך 110 ש"ח . בחודש יוני 2011 קיבלתי חשבונית בזכות ע"ס 44.16 ש"ח, ויולי 2011 חשבונית ע"ס 148.27 ש"ח כאשר אני לא מנויה על שרותכם ואף ביקשתי כבר למעלה מארבעה חודשים לנתק כל קשר איתכם .
אני עדיין מחכה לתשובתה של אורית ממח' גבייה מתאריך 1/8/11
אני מ בקשת לקבל חשבונית עם הסכום היחסי שאני צריכה לשלם עבור חודש מאי 2011 פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הציב שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה