פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנוי בכפייה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בסביבות אמצע ספטמבר 2008 צלצל אלי בחור נחמד ממשרדי מעריב הוא שאל אותי אם אני מעוניין לעשות מנוי למעריב. עניתי שלא. ואז הוא אמר לי: למה אתה ישר שולל? יש לך חודש שאתה יכול לקבל את העיתון חינם ואז להחליט אם להמשיך. ובכלל אני נותן לך את העיתון במחיר שרק עובדי מעריב מקבלים. מציאה! חבל לא לנסות...
בשלב הבא ביררתי בדיוק מזה "חינם" מבחינתו: האם בשעת ביטול המנוי אני משלם על מה שקבר קיבלתי? האם יש "דמי ביטול"? האם יש איזשהו מצב או איזשהו סיכוי שאני עלול בטעות לשלם במקרה שאני מחליט לבטל את המנוי? התשובות לכול השאלות היו: "לא".
החלטתי לנסות את העיתון היומי של מעריב.
התחלתי לקבל את העיתון ב25.9.08. ראיתי שאני לא מממש את הקריאה בעיתון וכבר ב 13.10.08 ביטלתי אותו. בנוסף, יש לציין כי ביטלתי את המנוי בתוך תקופה של 14 ימי עסקים- בהם אני רשאי לבטל מנוי ללא תשלום מתוקף החוק להגנת הצרכן.
אבל, לאחר שבועיים התחלתי לקבל עוד פעם את העיתון. לאחר 15 דקות המתנה ושיחות עם כמה נציגים משירות לקוחות מתברר כי: א. לא ביטלתי את המנוי רק הקפאתי אותו. ב. ביטול של המנוי לא רק שיעלה כשווי העיתונים שקיבלתי עד עכשיו, אלא גם שאצטרך להוסיף בערך 300 שקל על כל מיני עלונים שקיבלתי עם העיתון (ולא, לא קיבלתי כאלה...) ג. לא ניתן כרגע לבטל את המנוי בגלל שאני מדבר עם אלו שמוכרים ולא עם אלו שמבטלים מנויים.- אז שאנסה לצלצל שוב לאיזו מחלקה אחרת.
מאז סיפור זה כבר פיתחתי מעין רומן עם המדור לקוחות של מעריב שכלל: 8 שיחות טלפון, המתנה, הסברה מחדש של הסיפור, ייאוש ועצבים. בתוך רומן זה נכלל פרק בו ביקשתי כבר לבטל את המנוי של נשיונל-ג'יאוגרפיק (לאחר שקיבלתי אותו בפעם הראשונה) מכיוון שכבר באמת חששתי מהדרך בה הדברים מתנהלים במעריב במיוחד כאשר מספר האשראי שלי מעורב בכול הסיפור.
לאחר בזבוז המון זמן ייקר הגיע לבסוף מבוקשי: בחורה נחמדה, שסיפורי נגע לליבה, הבטיחה לי שלא אשלם גרוש על העיתון. היא אמרה לי שהיא מצטערת על "אי ההבנה" של הבחור שהציע לי לראשונה את המנוי, ושבכול מקרה הוא פוטר.
נהדר!
רק מה שבאמת קשה לי להבין זו העובדה שבחודש ספטמבר שילמתי 41 ₪ (10 לעיתון היומי 31 לנאשיונל ג'יאוגרפיק) ובחודש אוקטובר שילמתי 43 ₪ (13 מעריב+ 31 נאשיונאל). ובחודש נובמבר שילמתי 151 ₪ (120 מעריב + 31 נאשיונאל)
סה"כ 236 ₪!
וכמובן שלא ביטלו לי את המנוי של נשיונל-ג'יאוגרפיק. (אני ממשיך לקבל אותו נגד רצוני וכך גם החשבון בנק שלי)
עגמת נפש סוג הנזק :
החזרת הכסף +פיצוי פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה