פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית צרכן (בני בן ה8) בזכייה בפרוייקט"תקרא תצליח" למען גיוס מנוי למעריב לילדים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בני בן השמונה השתתף במבצע "תקרא תצליח" באינטרנט וביום רביעי 10.9 בערב נתבשרנו (מבחורה בשם יהודית ועירית) על זכייה בקונסולת משחקים השמחה הייתה עד הגג.
נתבשרנו שע"מ לממש את הפרס נצטרך לקנות מנוי לעיתון מעריב לנוער-עיתון זה לא כ"כ מעניין אותנו אבל הפרס היה שווה ומהיותי סקפטית שאלתי כמה פעמים אם מדובר בPSP ונעניתי שאכן זכינו בPSP-וכמובן הילד בישר למחרת בבית הספר-והשמחה גדולה.
מכיוון ששמנו לא הופיע באתר הזוכים התקשרתי לשאול-את מחלקת המנויים במעריב התשובה היתה מתחמקת ולאחר יומיים –נתבשרתי שזו משחק אחר "ומה פתאום שנקבל פרס של 1500 ₪"-אבל זה מה שאמרתם!! וזה מה שכתוב באתר "תקרא תצליח" .
כיום אנחנו בבעיה למול הילד שסיפר לכולם-וקיבל תעודה ממנהלת בית הספר על הזכייה בפרס-וסופר בטבלת ייאוש של 21 יום עד לקבלת הפרס כמו שהבטיחו לו.
אני מרגישה מרומה בציניות ופגיעה בפרוייקט מבורך של "תקרא תצליח" (שבזכות הPSP הילד "בלע" את הספרים)-מהמערכת לא מגיבים מלבד התעלמות גסה.
בעבר עזרתם לי מאוד מקווה שגם הפעם.

כספי סוג הנזק :
קבלת פרס הPSP כפי שהובטח! פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה