פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין שרות -זילזול בלקוחות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:

השם "שרות לקוחות" אולי קיים,תוארים ומנהלים בשרות לקוחות קיימים בשפע אצלכם אך שרות לקוחות אינו בראש המשימות שלכם ורחוק מלהשביע רצון.יותר נכון רחוק מלהיות שרות – זה כבר יותר קרוב לעינוי! (לדעתי גם איתך הייתי בקשר לא פעם).
כמנוייה ותיקה של כ-20 שנה , הרמתי ידיים.
לאחר תלונות אין ספור והבטחה לטיפול החל מהבחור / בחורה שעונים במחלקת מנויים, דרך הגב' אירית משרות לקוחות ועד שימרית מנהלת שרות לקוחות –אין תקווה למנויים.

בתאריך 4.2.08 טלפונית הובטח לי באופן חד משמעי ובצורה שאינה משתמעת לשתי פנים - הן ע"י גב' טל אחראית משמרת והגב' אירית בעקבותיה – שהמנוי שלי יופסק. ולא יחייבו אותי בקנס או עלות כספית כל שהיא בגין הפסקת המנוי לפני הזמן.כמו כן הובטח לי שאקבל מכתב בדואר המאשר הפסקת המנוי ללא נזק עבורי.
עד היום המכתב לא התקבל !
עד היום לא מופיעה הפסקת המנוי במחשב של מנויים מעריב !
ועד היום עדיין מתקשרים אלי ממעריב ( פעם אחרונה היום בשעה 07:45 ????? גב' ויקי שלכם) להודיע לי במספר שיחות שונות (יד ימין אינה יודעת מיד שמאל ) שהמנוי עומד להסתיים – האם ברצוני לחדש וכשאני אומרת לא !!! מיד מודיעים לי שעלי להתקשר שבועיים לפני תאריך גמר המנוי ( 24.3) כדי להפסיקו אחרת ימשיך המנוי אוטומטית.

עד לאן מגיע החידלון שלכם ??? עד כמה עוד אני אמורה לקבל בהבנה ולספוג ההתנהלות הזו.

הגזמתם!!! והאמת שזה נמאס !!!

נ.ב.: מנהל שרות החלוקה ביבנה מר פיני דיבר איתי ביום שני ולמרבה הפתעתי קיבל ההודעה על הליקויים בחלוקת העתון לא מזמן ואז החליף הבחור המחלק???? כשטענתי שהתלוננתי מזמן הודיע לי שהתלונה התקבלה אצלו רק לאחרונה???














עוגמת נפש סוג הנזק :
להפסיק לאלתר את המנוי ללא נזק כספי ולקבל על כך אישור בכתב ממעריב פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה