פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות פגום, האינטרנט הוא רע, לא רוצה לפתור את הבעיה ואת רוצה קנס על הנסיגה החוזה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני כבר הרבה שנים גולש דרך הנטוויזן.
כבר שנה אני משתמש התוכנה מסוימת ולפניי חודשיים תוכנה מתחילה לעשות בעיות: נורה אטי או לא מתחברת עד הסוף או מתנתקת בעמצה. בקיצור אני אכשיו לא מסוגל להשתמש אתה בצורה כזאת, למרות שיש לי אינטרנט 10 מגה.

התקשרתי לצבת תמיכה של התוכנה ובעמצאות Tracer בדקנו שServer נטוויזן מאבד בדרך 30% של המידע. התקשרתי לנטוויזן הם במשך שעה לא רצו שום דבר לשמוע על הבדיקות שלי וניסו איך שהוא להוכיח שאצלם הכל בסדר.
רק אחרי שלחתי את הקובץ עם התוצעות הבדיקה אז הם הסכימו שיש בעייה אצלם, אבל הם לא רוצים לטפל. נסו למכור לי עוד הבילה גימר. ניסיתי החבילה , שלמתי 30 ש''ח אבל זה לא עזר ,בדיוק אתה בעייה: בServer מאבדים 30% של המידע רק בIP אחר.
הצבת תמיכה לא מוכן לטפל בבעייה ושם פשוט אמרו לי שהם לא רוצים לטפל את הבעייה ואם לא מתאים לי אינטרנט כזאת לעבור לחברה אחר...
אבל לא נותנים לי גם לעבור לחברה אחרת כי אומרים שיש לי היתחיבות ואני חייב לשלם 6 חודשים.

מה אפשר לעשות? איך להגיע אליהם כדי לתקן את הבעיה או לתת לי לעבור עוד ISP.??

כספי סוג הנזק :
לפתור את הבעיה על השרת שלך או לתת לי ללכת במסע אחר ללא קנס. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר בן דוד נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה- 04.10.2010 בחר מר בן דוד לחדש את עסקתו בשירות האינטרנט, מר בן דוד בחר בעסקה הכוללת התחייבות למשך 12 חודשים.
לאור פנייתכם שוחח מר בן דוד עם תומך בכיר של חברת 013 נטוויז'ן וטופל לשביעות רצונו.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה