פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנוי ללא הרשאה, אי קבלת עתונים, ביטול ללא החזר כספי! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מגזין מותק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
תוך כדי הזמנת מנוי לרייטינג (כנראה) הוסיפו לי (ללא ידעתי ו/או אישורי!) מנוי
למגזין מותק
מכיוון שראיתי חיוב מיותר עם החיוב של הרייטינג התלוננתי והוסבר לי שהחיוב הוא עבור חצי החודש הראשון של הריטינג שעליו לא חוייבתי. וכך עברו מספר חודשים של חיוב מיותר.
בשלב שני התקשרה אשת מכירות וביקשה לצרף אותי לירחון נוסף מכיוון שאני מנוי על 2 עיתונים, לפליאתי על ה"מנוי" השני הוסבר לי שהמדובר במותק, מכיוון שהיסברתי לה שלא היה כזה מנוי וכמובן שגם לא קיבלנו ירחונים כאלה (להוציא אולי פעם אחת שגליון צורף לעיתון ושחשבנו שהוא חלק מהעיתון)היא הבטיחה שתבדוק ויחזרו אלי - אני עדיין ממתין!
בבירורים נוספים בימים האחרונים אכן חזרה אלינו "הגב' ריבי" והשאירה הודעה קולית שאין אפשרות להחזיר את הכסף (מעניין, כאשר אתם מנסים לחדש מנוי מעולם לא הסתפקתם בהודעה קולית - תמיד אנשי המכירות התמידו "לנדנד" עד שהשיגו אותי אישית)
מכיוון שלא נרשמתי כמנוי למגזין זה ובנוסף "הוטעיתי" וממילא לא קיבלתי את המגזין הנני דורש לקבל את כספי בחזרה!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
עירית גולדברג-פניות הצ שם ותפקיד:
שלום מר כהן!
בתאריך 11.11.2007 שוחחתי איתך וסוכם שתזוכה על כל חיוביך בגין עיתון "מותק".
בבדיקה שלי אכן הועבר זיכוי לחב' האשראי בתאריך 12.11.2007.
באם טרם זוכית אשמח אם תיידענו מאחר ולמיטב ידיעתנו בוצע זיכוי.
תגובה:
מנוי זוכה. מוזמן לפנות טלפונית למוקד שרות מנויים במידה ולא רואה זיכוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה