פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שלוש שעות במקום שלושת רבעי שעה נושא התלונה:
אברהם לירון שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אגד שלום,
היום, 14/8, רציתי לנסוע לקניון מלחה שבעיר ירושלים בעודי גרה במבשרת ציון.
בדקתי באתרכם והיה כתוב שקו 159 יוצא מכיכר חלילים במבשרת ציון בשעה 10:04. הגעתי לתחנה ב9:56, מאחר וכרגיל- אי אפשר לדעת אם האוטובוסים מקדימים או מאחרים.
חיכיתי במשך ארבעים דקות (!!!) לאוטובוס אך ללא הועיל- הוא פשוט לא טרח להופיע. נאלצתי ללכת לקסטל כדי לתפוס קו אחר.
הגעתי לגשר המיתרים בירושלים ושם חיכיתי לקו 6, שיקח אותי למלחה.
לאחר כ-45 דקות הגיע קו 6, מפוצץ והנהג לא היה מוכן לפתוח את הדלת. לאחר כרבע שעה, עוד קו כזה הופיע . כמובן שלא יכולתי לעלות על אף אחד מהם.
נאלצתי לעלות על האוטובוס רק בשעה 12:15, כך שהגעתי לקניון מלחה בשעה 12:40.
במשך שעתיים וחצי ניסיתי להשיגכם במוקד *2800 אך המוקד היה תפוס (כמובן, למה שיהיה אכפת לכם מהאזרח הקטן שרוצה להגיע למקום היעד שלו ?! אתם פשוט יכולים להמשיך לזלזל בנו, כרגיל.) ולא ניתן היה להבין מאף אחד מתי יגיע הקו .
גם בדרכי חזרה התמלא האוטובוס וגם הוא הפסיק להעלות נוסעים, כל שכן שהנוסעים לא שילמו מאחר ועלו בדלת האחורית כי הקדמית לא יכלה להפתח.
אנא, תגברו את קוי ה-6 ופצו אותי על עוגמת הנפש !! דרך שלוקחת במכונית פרטית 30 דקות ובאוטובוס בדרך כלל כ-45 דקות, לקחה לי שלוש שעות !!
תגבור קוי 6 ופיצוי כספי הולם פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
ראשית קו 159 של 10:04 הוא זה המגיע מירושלים ונוסע לכיוון מבשרת ציון (יוצא ממעוז ציון ב-9:00). הקו היוצא ממעוז ציון ב-9:45 עבר בכיכר חלילים ב-9:56 ונראה כי החמצת אותו.
אשר לקו 6, מדובר בקו תדיר של כל 10-15 דק' אלא שימי א' עמוסים יותר מהרגיל, הן במס' נוסעים והן בלחצי תנועה. אנו נעביר את הנושא לבדיקת האחראי על קו 6.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה